Thursday, 13 May, 2021

Οξεία αλλεργική αντίδραση από το εμβόλιο της Johnson & Johnson

Σοβαροί προβληματισμοί γεννώνται για την αποτελεσματικότητα των εμβολίων όσο και για τις παρενέργειες που αυτά μπορεί να προκαλέσουν.

Στην πολιτεία Ουάσινγκτον πάνω από 100 άτομα τα οποία είχαν εμβολιασθεί διαγνώστηκαν θετικά στον κορωνοϊό. Οι επιδημιολόγοι έχουν στη διάθεσή τους στοιχεία για 102 περιπτώσεις, από τον Φεβρουάριο έως τον Μάρτιο του 2021.
Σημειώνεται ότι, βάσει των διαθέσιμων στοιχείων, αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει το 0,1% των εμβολιασθέντων κατά της Covid19 για την προαναφερόμενη περίοδο.
Οκτώ από τους ασθενείς χρειάστηκαν νοσηλεία και δύο, άνω των 80 ετών, με υποκείμενα προβλήματα υγείας, πέθαναν.
Όλοι μολύνθηκαν από τον ιό περισσότερο από δύο εβδομάδες μετά τον πλήρη εμβολιασμό τους.
Επισημαίνεται ότι πλήρως εμβολιασμένος θεωρείται κάποιος που έχει λάβει και τις δύο δόσεις των εμβολίων των Moderna, Pfizer και AstraZeneca, ενώ μόνο το εμβόλιο της Johnson & Johnson είναι μονοδοσικό.
Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας της πολιτείας της Ουάσινγκτον, απαιτείται περαιτέρω έρευνα για τον εντοπισμό μοτίβων μεταξύ ατόμων που προσβλήθηκαν από τον ιό μετά τον εμβολιασμό.
«Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι κάθε εμβόλιο στην αγορά αυτή τη στιγμή αποτρέπει σοβαρές ασθένειες και θάνατο στις περισσότερες περιπτώσεις.
Οι άνθρωποι πρέπει να εμβολιάζονται μόλις κρίνονται επιλέξιμοι και να ενθαρρύνουν φίλους, αγαπημένους και συναδέλφους να κάνουν το ίδιο.
Τα περιστατικά των εμβολιασθέντων που βρέθηκαν θετικοί απλώς υπενθυμίζουν ότι πρέπει πάντοτε να φοράμε μάσκα και να τηρούμε τα μέτρα κοινωνικής απόστασης» δήλωσε σε δήλωση ο Umair Shah, υπουργός Υγείας του κράτους.
Σύμφωνα με τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ, το εμβόλιο της Pfizer είναι 95% αποτελεσματικό, της Moderna 94,1%, ενώ της Johnson & Johnson 66,9%.
Οξεία αλλεργική αντίδραση εμφάνισε 74χρονος άνδρας στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής αφού δέχτηκε το εμβόλιο της Johnson & Johnson, σύμφωνα με όσα μεταδίδει ο ειδησεογραφικός ιστότοπος Epoch Times.
Ειδικότερα, αφού εμβολιάστηκε, ένα εξαιρετικά σοβαρό εξάνθημα εμφανίστηκε στο δέρμα, υποστηρίζει ο ηλικιωμένος Αμερικανός, με τις εικόνες που έρχονται από την άλλη μεριά του Ατλαντικού να είναι, αν μη τι άλλο, σοκαριστικές: «Όλα συνέβησαν τόσο γρήγορα. Το δέρμα μου ξεφλούδισε. Ακόμα μένει στα χέρια μου» δήλωσε ο Richard Terrel από την πολιτεία της Βιρτζίνια.


Ο κ. Terrel, αφού εμβολιάστηκε, αναγκάστηκε να μεταβεί στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Κοινοπολιτείας της Βιρτζίνια (VCU) για θεραπεία.
Οι παρενέργειες άρχισαν να εμφανίζονται τέσσερις ημέρες μετά την ένεση. Η δυσφορία μετατράπηκε σε φαγούρα και το δέρμα του άρχισε να πρήζεται.
«Ένιωθα τσιμπήματα, κάψιμο και φαγούρα» είπε ο Terrell.
«Κάθε φορά που έσκυβα, τα χέρια ή τα πόδια μου πονούσα, το δέρμα μου ήταν πρησμένο και ξεφλούδιζε».
«Αποκλείσαμε όλες τις ιογενείς λοιμώξεις, αποκλείσαμε το ίδιο το COVID-19, βεβαιωθήκαμε ότι τα νεφρά και το συκώτι του ήταν εντάξει, και τελικά καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι αυτό ήταν το εμβόλιο που είχε λάβει αυτή ήταν η αιτία» ανέφερε ο θεράπων ιατρός του 74χρονου, Fnu Nutan.
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) ερευνά 62 περιπτώσεις θρομβοεμβολών που έχουν αναφερθεί παγκοσμίως και οδήγησαν ορισμένες χώρες να περιορίσουν τη χρήση του εμβολίου της εταιρείας AstraZeneca για την Covid-19, ανακοίνωσε η επικεφαλής του ΕΜΑ, Emer Cook.
Στον αριθμό αυτό περιλαμβάνονται 44 περιπτώσεις που έχουν αναφερθεί στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο, από τα συνολικά 9,2 εκατομμύρια ανθρώπους που έχουν λάβει το εμβόλιο.
Η Cook διευκρίνισε όμως ότι στον συνολικό αριθμό που ανέφερε ο ΕΜΑ δεν περιλαμβάνονται όλες οι περιπτώσεις αυτής της σπάνιας πάθησης, της θρόμβωσης εγκεφαλικού φλεβικού κόλπου (CVST), που έχουν καταγραφεί στη Γερμανία.
Πηγή: bankingnews

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου