Monday, 1 March, 2021

Δήλωση σοκ Γιαννάκου (ΠΟΕΔΗΝ): Αν δεν συνδεθεί η παράλυση με το εμβόλιο, πώς θα πάρει η νοσοκόμα αποζημίωση;

Τους λόγους για τους οποίους δήλωσε δημοσίως ότι η παράλυση της νοσοκόμας στο νοσοκομεία της Κέρκυρας προήλθε από το εμβόλιο κατά του κορονοϊού

αποκάλυψε μιλώντας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα” ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος. Με απίστευτα κυνικό τρόπο ο συνδικαλιστής κ. Γιαννακός ομολόγησε ότι ο μόνος λόγος που συνέδεσε-χωρίς να υπάρχουν στοιχεία-την ασθένεια της νοσοκόμας με το εμβόλιο είναι για να πάρει αποζημίωση. Αδιαφορώντας για τον πανικό που προκαλεί με τις δηλώσεις του και την ενίσχυση του αντιεμβολιαστικού κινήματος, με διάφορες “ψεκασμένες” θεωρίες, που όλη η Ευρώπη προσπαθεί να αντιμετωπίσει.
Ο ίδιος, με χθεσινή του ανακοίνωση, η οποία προκάλεσε την αυτεπάγγελτη παρέμβαση της Εισαγγελίας Αθηνών υποστήριξε πως η 40χρονη νοσοκόμα υπέστη παράλυση στα κάτω άκρα, μετά τον εμβολιασμό της κατά του κορονοϊού.
Μιλώντας σήμερα στον ΑΝΤ1, ξεκαθάρισε πως “είμαστε υπέρ του εμβολίου και το φωνάζουμε. Αλλά αν δεν το συνδέσουμε με το εμβόλιο, η νοσοκόμα δεν θα πάρει αποζημίωση και έχει δύο παιδάκια”. Η πρωτοφανής αυτή δήλωση που σημαίνει ότι με απίστευτη ανευθυνότητα ο συνδικαλιστής επικεφαλής της ΠΟΕΔΗΝ, συνέδεσε την ασθένεια μιας νοσηλεύτριας με το εμβόλιο, διασπείροντας αμφιβολίες στον πληθυσμό για τα εμβόλια, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσει ότι η συνάδελφός του θα πάρει αποζημίωση, προκάλεσε φυσικά άμεσα την επέμβαση του Εισαγγελέα.
Σύσσωμη η επιστημονική κοινότητα ξεκαθαρίζει από χθες ότι πρόκειται για το σύνδρομο Guillain Barre, το οποίο εμφανίζεται κυρίως μετά από ιώσεις και σπανιότερα μετά από εμβολιασμούς και είναι κάτι προσωρινό.
Μιλώντας άλλωστε στην ίδια εκπομπή, ο καθηγητής παθολογίας και μέλος της Επιτροπής, Αχιλλέας Γκίκας έκανε λόγο για συχνότατο φαινόμενο που δεν προκαλεί ανησυχία και εξέφρασε τη βεβαιότητα πως η εν λόγω νοσοκόμα δεν θα πάρει αποζημίωση, γιατί μετά από λίγο καιρό δεν θα έχει τίποτα.
Σημειώνεται ότι η νοσηλεύτρια παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre και έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται νευρολογικά, ώστε να εξακριβωθεί το τι έχει συμβεί. Για το συμβάν έχει ενημερωθεί και ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας.
Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν την νοσηλεύτρια να συνέρχεται και ήδη να είναι σε θέση να περπατήσει καθώς τα συμπτώματα υποχωρούν.
“Μετά τη δόση του δεύτερου εμβολίου, η συνάδελφός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι, παρουσίασε πυρετό, μυαλγίες, όμως την χτύπησε ακόμα περισσότερο και υπέστη παράλυση κάτω άκρων. Της χορηγείται η κατάλληλη αγωγή. Είναι μάχιμη, δουλεύει 17 χρόνια στην πρώτη γραμμή, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Είναι τρίτη-τέταρτη μέρα σήμερα”, είπε χθες η πρόεδρος εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας Ν. Ιωάννου μιλώντας στην “Ωρα Ελλάδος”.
“Η νοσηλεύτρια αυτή τη στιγμή δεν περπατά, παρακολουθείται από τον θεράποντα ιατρό, είναι μια σοβαρή παρενέργεια του εμβολίου και πρέπει η εταιρεία να το δει με τους αρμόδιους και να αναλάβει το οικονομικό κόστος” πρόσθεσε, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες ότι ο λόγος για τον οποίο συνδέεται η νόσος και το εμβόλιο είναι η αποζημίωση, όπως αποκάλυψε ο κ. Γιαννακός.
Διαψεύδει την παρενέργεια του εμβολίου ο Πρύτανης Δημόπουλος
Ασύνδετο θεωρεί το περιστατικό νοσηλεύτριας που εμφανίζει συμπτώματα του νευρολογικού συνδρόμου Guillain-Barre και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Κέρκυρας με τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού ο καθηγητής Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ και Πρύτανης, Θάνος Δημόπουλος.
Όπως εξήγησε, μιλώντας στον ρ/σ ΘΕΜΑ 104,6, κατά τη διάρκεια του εμβολιασμού θα συμβούν περιστατικά, τα οποία όμως, υπογράμμισε, δεν συνδέονται με παρενέργειες του εμβολίου. Υπενθύμισε δε, ότι στο εξωτερικό κατέληξαν υπερήλικες και παρότι στην αρχή θεωρήθηκε ότι συνδέεται το εμβόλιο αποδείχθηκε ότι τελικά δεν είχε καμία σχέση.
Πηγή: thetoc.gr

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου