Sunday, 19 September, 2021

Φτηνές δικαιολογίες της ΠΟΞ για την άγαρμπη «έξωση» πελάτη με Covid από ξενοδοχείο της Χαλκιδικής

Να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα προσπαθεί η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), 

σχετικά με το συμβάν σε ξενοδοχείο της Χαλκιδικής, όπου, όταν μία γυναίκα, πελάτισσα του ξενοδοχείου, ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη ότι ο σύντροφός της νοσεί με κορωνοϊό, εκείνος, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, τους… έδιωξε κακήν κακώς!

Η ενέργεια του ξενοδόχου που πέταξε το ζευγάρι έξω από το δωμάτιο είναι απαράδεκτη και επίσης τραγικό το γεγονός ότι περίμεναν υπομονετικά σε ένα παγκάκι, έξω από το Κέντρο Υγείας, για να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες ή να γίνει ακόμη ένας έλεγχος στον άνδρα, που βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.

Η ΠΟΞ, μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι «η μεταφορά ενός πελάτη που διαγιγνώσκεται θετικός στον Covid-19 σε ξενοδοχείο καραντίνας δεν είναι μια απλή υπόθεση. Θα πρέπει να έχει προηγηθεί η καταχώρηση του θετικού αποτελέσματος του τεστ (rapid ή PCR) στην ειδική πλατφόρμα και στη συνέχεια να δοθεί σχετική εντολή- παραπεμπτικό από την αρμόδια αρχή, διαδικασία που είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και χρονοβόρα. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι, μέσα στον πανικό και στην απόγνωση, να έχουμε και το περιγραφόμενο περιστατικό, να μην εφαρμόζεται δηλαδή το σχετικό πρωτόκολλο και ο πελάτης ασθενής να οδηγείται στο Κέντρο Υγείας της περιοχής».

Και συμπληρώνει: «Η ΠΟΞ έχει ζητήσει τη δημιουργία ειδικού τηλεφωνικού αριθμού, που θα λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο και στον οποίο θα μπορούν να απευθύνονται ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, κ.λπ., ώστε η διαχείριση κρουσμάτων κορωνοϊού να γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά». Δηλαδή, τι μας λέει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων; Ότι εάν μπει ένας τηλεφωνικός αριθμός δεν θα πετάνε οι ξενοδόχοι τον κόσμο εκτός δωματίων; Για την ταμπακιέρα τίποτα, δυστυχώς!

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου