Thursday, 28 March, 2024

Τα Σκόπια άλλαξαν το τουριστικό σλόγκαν σε «Αιώνια Βόρεια Μακεδονία»

Αποκάλυψη από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και οι σφοδρές αντιδράσεις 
Μετά την αποκάλυψη από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ πως, παρά την Συμφωνία των Πρεσπών, η επίσημη τουριστική εκστρατεία των Σκοπίων συνεχίζει να περιστρέφεται γύρω από το προκλητικό μότο «Macedonia Timeless» και τις έντονες αντιδράσεις από Ν.Δ. Και ΚΙΝ.ΑΛ., η κυβέρνηση Ζάεφ στα Σκόπια προχώρησε στις πρώτες αλλαγές στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της χώρας.
Συγκεκριμένα το σλόγκαν τροποποιήθηκε σε… «Νorth Macedonia Timeless», από «Macedonia Timeless», με την ηλεκτρονική διεύθυνση ωστόσο να παραμένει macedonia-timeless.com.
Το προκλητικό σλόγκαν «Macedonia Timeless», κάτι σαν το δικό μας «Live your myth in Greece», καθιερώθηκε το 2009 επί παντοδυναμίας Γκρουέφσκι, στο πλαίσιο «αρχαιομακεδονοποίησης» της σλαβικής πλειοψηφίας που επιχείρησε να προωθήσει.
Μέσω εντυπωσιακών σποτ, με άρωμα Χόλιγουντ, που προβλήθηκαν σε τοπικά και διεθνή δίκτυα (CNN, EURONEWS, TRAVEL CHANNEL κ.ά.) οι γείτονες επιχείρησαν να παρουσιαστούν ως απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων και της αρχαίας Μακεδονίας προωθώντας παράλληλα, εκτός από τον τουρισμό και τα «μακεδονικά» κρασιά. Σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων, η παραγωγή κάθε σποτ την εποχή εκείνη άγγιξε τα 180.000-200.000 ευρώ.
protothema

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου