Friday, 19 April, 2024

ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης: Συμμετοχή στα προγράμματα Erasmus+ KA1

Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Κρύας Βρύσης στα πλαίσια υλοποίησης του Ευρωπαϊκού προγράμματος κινητικότητας ERASMUS+ που χρηματοδοτείται

και ελέγχεται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) (Learning Mobility of Individuals – Staff mobility in school education), υλοποίησε πρόγραμμα κινητικότητας με τίτλο «Η ενσωμάτωση των ΤΠΕ ως μέσο γεφύρωσης του χάσματος των πολιτισμικών διαφορών» και κωδικό 2018-1-EL01-KA101-04689. Η κινητικότητα αφορούσε 7 εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων σε 2 σεμινάρια, το 1ο στην Βαρκελώνη και το 2ο στο Παρίσι
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
Τέσσερις εκπαιδευτικοί του ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης ταξίδεψαν στη Βαρκελώνη της Ισπανίας από Δευτέρα 16/7/2018 έως Σάββατο 21/7/2018. Οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν μια σειρά μαθημάτων, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό EUROPASS Teacher Academy. τα οποία είχαν ως στόχο να ενισχύσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ στην τάξη και να δοκιμάσουν νέα ευχάριστα εργαλεία.


Το μάθημα επικεντρώθηκε σε διαδικτυακές εφαρμογές διαχείρισης τάξης όπως το Edmodo, τα εκπαιδευτικά εργαλεία της Google, τα online Quizzes και άλλα. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι συμμετέχοντες έμαθαν να εργάζονται σε ομάδες, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν άμεσα τα διάφορα εργαλεία και να μοιραστούν παραδείγματα σχετικά με τον τρόπο χρήσης τους στην τάξη.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι εκπαιδευτικοί μπορούν πλέον να γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες πολλών διαφορετικών εργαλείων ΤΠΕ και πώς να τα εκμεταλλεύονται στην τάξη με ασφαλή και χρήσιμο τρόπο.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
– Οπτικοακουστικές πλατφόρμες: διευκόλυνση στη διαδικασία της αναζήτησης, δημιουργώντας λίστες αναπαραγωγής για διαφορετικά θέματα, κοινή χρήση και ενσωμάτωση βίντεο και λιστών αναπαραγωγής.
– Διαδικτυακές πλατφόρμες επικοινωνίας και κοινής χρήσης: διαχείριση μιας εικονικής αίθουσας διδασκαλίας, αποστολή αναθέσεων, αναζήτηση και ανταλλαγή χρήσιμων υλικών, επικοινωνία με μαθητές και γονείς,
– Χρήση του Google Drive και των Google Apps ως εκπαιδευτικοί πόροι.
– Ενθάρρυνση των μαθητών μέσω σημαντικών ψηφιακών παιχνιδιών και ηλεκτρονικών κουίζ.
Εκτός από τα μαθήματα οι εκπαιδευτικής περιηγήθηκαν στις τουριστικές και μη περιοχές της Βαρκελώνης μαθαίνοντας για την κουλτούρα και την ιστορία της πόλης. Επίσης γνώρισαν και συνεργαστήκαν με καθηγητές από άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις συζητώντας για τα εκπαιδευτικά τους συστήματα, ανταλλάσσοντας ιδέες και απόψεις.
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Ακριβιάδου Μαρία
Μανώλη Αννέτα
Μουμούρης Ιωάννης
Πόπη Μαρία
ΠΑΡΙΣΙ
Τρεις εκπαιδευτικοί του ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης ταξίδεψαν στο Παρίσι της Γαλλίας από τη Δευτέρα 21/01/2019 έως Παρασκευή 25/01/2019. Οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν μια σειρά μαθημάτων, με θέμα «Integration of Migrant Students into Education at Schools» που διοργανώθηκε από τον οργανισμό Anatolia Education and Consulting. Στόχος των μαθημάτων ήταν η εξερεύνηση νέων τεχνικών που αποσκοπούν στην ομαλή ενσωμάτωση των Μεταναστών μαθητών στα εκπαιδευτικά ιδρύματα των χωρών υποδοχής τους.
Το μάθημα επικεντρώθηκε σε βιωματικά εργαστήρια , διάφορες διαδικτυακές εφαρμογές, τεχνικές διαχείρισης συγκρούσεων με κύριο στόχο μεθόδους διδασκαλίας που επικεντρώνονται στη δημιουργική σκέψη με διαδραστικά και εμπνευσμένα εργαστήρια σε φιλικό περιβάλλον.
Τα ειδικότερα μαθησιακά αποτελέσματα που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί επικεντρώνονται στα εξής :
• Ανταπόκριση στις ανάγκες των δεξιοτήτων προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών για την ένταξη των μεταναστών στο εκπαιδευτικό σύστημα των χωρών τους.
• Βελτίωση της γνώσης των εκπαιδευομένων στον τομέα της ενσωμάτωσης και ενσωμάτωσης των μεταναστών φοιτητών ως μειονεκτούσας ομάδας.
• Παροχή πρακτικής καθοδήγησης στα διάφορα συστήματα που θα χρησιμοποιηθούν στον κόσμο για την προώθηση της επιτυχίας των μαθητών μεταναστών.
• Βοήθεια στους εκπαιδευτικούς να σκεφτούν τις δικές τους εμπειρίες, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ενώ προσπαθούν να υιοθετήσουν τους μετανάστες στο εκπαιδευτικό σύστημα των χωρών τους.
• Υποστήριξη και προώθηση της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για την ανταλλαγή προσωπικών εμπειριών ακόμη και μετά την περίοδο μαθημάτων μέσω φόρουμ που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος
• Πρακτικές ιδέες για τις πρακτικές της τάξης και του σχολείου.
• Προώθηση της ευρύτερης κατανόησης της μετανάστευσης και της κοινωνικής ενσωμάτωσης των ατόμων.
• Προστιθέμενη αξία στο ύφος διδασκαλίας και εκμάθησης συναντώντας συναδέλφους διαφορετικών εθνικοτήτων εντός της ΕΕ και να επιτρέψουν να συζητήσουν το ιστορικό τους και τις πολιτιστικές τους διαφορές και να δημιουργήσουν ένα δίκτυο διδασκόντων για μελλοντική συνεργασία.
• Αύξηση της ικανότητας όσον αφορά την κατανόηση της τρέχουσας κατάστασης που σχετίζεται με τους μετανάστες μαθητές σε κάθε ηλικιακή ομάδα των συμμετεχουσών χωρών και την προσπάθεια εξεύρεσης πιθανών λύσεων τοπικό και εθνικό επίπεδο καθώς και σε διεθνές επίπεδο.
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Γούπου Μαρία
Παπαδοπούλου Λεμονιά
Πόπη Μαρία
Ο Συνδυασμός και των 2 σεμιναρίων και οι γνώσεις που αποκτήθηκαν θα επιτρέψουν στους καθηγητές του σχολείου μας να κάνουν τα μαθήματά τους πιο ελκυστικά για τους μαθητές τους, καθιστώντας πιο αποτελεσματική την εκπαιδευτική διαδικασία , να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν με πιο υπεύθυνο και ευέλικτο τρόπο την ενσωμάτωση διαφόρων πληθυσμιακών ομάδων ή μειονοτήτων , προωθώντας ταυτόχρονα τη συνεργατική μάθηση.
Πραγματοποιήθηκε σεμινάριο διάχυσης αποτελεσμάτων και πρακτικών που αποκτήθηκαν στους εκπαιδευτικούς του σχολείου
Τέλος η μεταφορά των γνώσεων σε άλλους καθηγητές σχολείων της περιοχής είναι το επόμενο βήμα για τους συμμετέχοντες.
Ιστοσελίδα ΕΠΑΛ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ : http://epal-kr-vrysis.pel.sch.gr
Σελίδα Facebook ΕΠΑΛ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ : https://www.facebook.com/epalkryavrysi/
H Διευθύντρια του ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης
Παπαδοπούλου Λεμονιά

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου