Wednesday, 24 April, 2024

Μαθητές της Γ’ Λυκείου Γιαννιτσών, Κουφαλίων, Κ. Βρύσης ενώνουν τις φωνές τους, με επιστολή προς την Κεραμέως

Συλλογική επιστολή, μετά από κοινή απόφαση των τελειόφοιτων μαθητών των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της πόλης των Γιαννιτσών, των Κουφαλίων της Γουμένισσας και της Κρύας Βρύσης, προς την υπ. Παιδείας

Αξιότιμη κυρία Κεραμέως,
Ύστερα από συλλογική απόφαση των τελειόφοιτων μαθητών των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της πόλης των Γιαννιτσών, των Κουφαλίων της Γουμένισσας και της Κρύας Βρύσης, σας αποστέλλουμε αυτήν την επιστολή με σκοπό να εκφράσουμε τον προβληματισμό μας για το ζήτημα μείωσης της εξεταζόμενης ύλης που μας προκαλεί άγχος και ανησυχία.Γνωρίζουμε ότι η χώρα μας δοκιμάζεται από τον φονικό ιό και για αυτό
πρέπει να συμβάλλει ο καθένας ξεχωριστά αποδεχόμενος της ατομικής του ευθύνης
και προφυλάσσοντας με αυτόν τον τρόπο τους συνανθρώπους του έτσι ώστε ενωμένοι να ξεπεράσουμε αυτόν τον σκόπελο.
Είναι κοινώς αποδεκτό ότι η πολιτεία κατέβαλλε τεράστια προσπάθεια, ώστε το σύνολο του μαθητικού δυναμικού να μην απέχει από την εκπαιδευτική διαδικασία μέσω της καινοτόμου μεθόδου της τηλεκπαίδευσης.
Παρά τις υπεράριθμες προσπάθειες καθηγητών και μαθητών, η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία.
Αρχικά, σε καθημερινή βάση ερχόμαστε αντιμέτωποι με προβλήματα στην πλατφόρμα όπου διεξάγεται η τηλεκπαίδευση όπως προβλήματα ήχου και εικόνας, δυσκολία διαμοίρασης οπτικοακουστικού υλικού, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη διαδραστικότητα και αλληλεπίδραση με το εκπαιδευτικό υλικό. Επιπρόσθετα, αποτελεί αναντίρρητο γεγονός ότι δεν υπάρχουν ίσες ευκαιρίες για εκπαίδευση με την εξ αποστάσεως διδασκαλία, καθώς πολλοί μαθητές δεν έχουν πρόσβαση στον απαιτούμενο εξοπλισμό, όπως ίντερνετ, κινητό σύγχρονης τεχνολογίας ή φορητό υπολογιστή. Για πολλές οικογένειες τα τελευταία θεωρούνται είδη πολυτέλειας.
Επίσης, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η κανονικότητα της ζωής της πλειονότητας των μαθητών έχει διαταραχθεί. Καταρχάς, αυτό συμβαίνει γιατί νοσούν οι ίδιοι οι μαθητές ή μέλη του στενού οικογενειακού τους περιβάλλοντος.
Κατά δεύτερον, πολλοί μαθητές αντιμετωπίζουν προβλήματα βιοπορισμού, καθώς οι γονείς τους είτε είναι άνεργοι είτε εργάζονταν σε επιχειρήσεις που τώρα
βρίσκονται σε καθεστώς αναστολής λειτουργίας. Είναι φυσικό οι μαθητές να
βιώνουν έντονα τα συναισθήματα του άγχους, της αγωνίας και της ανησυχίας για το
τι μέλλει γενέσθαι στο άμεσο μέλλον , θέτοντας παράλληλα σε κίνδυνο την προσπάθειά τους για την επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Κλείνοντας αυτήν την επιστολή, θα θέλαμε να υπογραμμίσουμε ότι την περσινή σχολική χρονιά η ύλη στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα είχε μειωθεί αισθητά με τα σχολεία να είναι κλειστά για περίπου δύο μήνες. Στη φετινή σχολική χρονιά, δεδομένων των συνθηκών και με τις σχολικές μονάδες να μην παρέχουν διά ζώσης διδασκαλίας ήδη δύο μήνες, θεωρούμε δίκαιο το αίτημά μας για μείωση και επαναπροσδιορισμό της ύλης.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που διαθέσατε για την ανάγνωση της επιστολής αυτής. Με την πεποίθηση ότι ως Υπουργός Παιδείας, αφουγκράζεστε τις ανησυχίες και το άγχος όλων των τελειόφοιτων μαθητών, ελπίζουμε το αίτημά μας να εισακουστεί.
Με εκτίμηση, Τελειόφοιτοι μαθητές Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της πόλης των Γιαννιτσών, των Κουφαλίων, της Γουμένισσας και της Κρύας Βρύσης.

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου