Thursday, 25 April, 2024

Επόμενη στάση… Λειψία

Στην τελευταία επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη, την πρώτη μετά τη λήξη της καραντίνας ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης

επέλεξε να ξεκινήσει από τον σταθμό «Μακεδονία» των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θέλοντας με αυτό τον τρόπο να δείξει πως το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης και η επίλυση των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί είναι πρωταρχικός στόχος της κυβέρνησής του. Σε εκείνη την επίσκεψη, ο κ. Μητσοτάκης επιβιβάστηκε σε ένα από τα 125 καινούρια λεωφορεία που προμηθεύτηκαν τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης προκειμένου να πραγματοποιούν δρομολόγια του ΟΑΣΘ στις εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος περιοχές μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Επόμενος στόχος, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ Γιώργο Σκόδρα, είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης να επιβιβαστεί σε ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ όταν το αεροπλάνο του προσγειωθεί στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» και με αυτό να διασχίσει όλη την ανατολική πλευρά της πόλης μέχρι να κατέβει στην στάση μπροστά από τις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ-Helexpo, προκειμένου να ξεκινήσει την επίσημη επίσκεψή του, ως είθισται να κάνουν οι πρωθυπουργοί για τα εγκαίνια της ΔΕΘ, τον προσεχή Σεπτέμβρη. Αυτό είναι και το μεγάλο στοίχημα που καλούνται να κερδίσουν στον 6ο όροφο της οδού Παπαναστασίου, εκεί όπου βρίσκεται το γραφείο του προέδρου του Οργανισμού.
Σύμφωνα με όσα λέει στη «ΜτΚ» ο κ. Σκόδρας «αισιοδοξούμε ότι θα μπορέσουμε σύντομα να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του επιβατικού κοινού και στις αρχές Σεπτεμβρίου ο Οργανισμός θα μπορεί να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών του συγκοινωνιακού έργου της πόλης» υποστηρίζει χαρακτηριστικά ο κ. Σκόδρας. Μέσα στους τελευταίους 12 μήνες η διοίκηση του Οργανισμού σε συνεργασία με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επιχείρησε να ανατάξει ένα μέρος του συγκοινωνιακού έργου που δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί εξαιτίας της απουσίας αστικών.
350 λεωφορεία στους δρόμους
Σήμερα, στους δρόμους της πόλης κυκλοφορούν καθημερινά 230 αστικά λεωφορεία και άλλα 125 οχήματα των ΚΤΕΛ. Σύμφωνα με πληροφορίες ακόμα 50 λεωφορεία του Οργανισμού θα μπορέσουν να επισκευαστούν και να βγουν ξανά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Σε αυτά, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της διοίκησης του Οργανισμού από αρχές Σεπτεμβρίου θα προστίθενται καθημερινά οχήματα από το σύνολο των 180 που θα προμηθευτεί ο Οργανισμός και θα μισθώσει από εταιρείες με leasing. Εκτιμάται ότι εκτός των 180 αυτών λεωφορείων ο ΟΑΣΘ, βάσει και του σχετικού διαγωνισμού που ολοκληρώθηκε την Παρασκευή στις 12 το μεσημέρι με τους ενδιαφερόμενους προμηθευτές να καταθέτουν τις προτάσεις τους, θα εντάξει στις αρχές του 2021 ακόμα 270 αστικά λεωφορεία. «Αρχές Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσουμε να παραλαμβάνουμε λεωφορεία και αφού ολοκληρωθούν όλες οι γραφειοκρατικές διαδικασίες» υποστηρίζει ο κ. Σκόδρας.
διαβάστε περισσότερα στο makthes.gr

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου