Tuesday, 22 September, 2020

Εκδήλωση Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας στην Έδεσσα

Εκδήλωση Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας στην Έδεσσα

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Εκδήλωση Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας με θέμα «Διεκδικώντας ένα κοινό μέλλον…: Προοπτικές εκπαίδευσης και απασχόλησης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»   την Πέμπτη 2 Απριλίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του 9ου Δημοτικού Σχολείου Έδεσσας.

Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από το Κέντρο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.) της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, τον Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων Πέλλας, την Α’ ΕΛΜΕ Πέλλας, το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ορίζοντα, το ΚΕΔΔΥ Πέλλας, τα ΕΕΕΕΚ Έδεσσας και Γιαννιτσών, το 3ο Γυμνάσιο Έδεσσας, το 1ο ΕΠΑΛ Έδεσσας και τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων των παραπάνω σχολείων

Στο πλαίσιο αυτής της εκδήλωσης παρουσιάσθηκαν θέματα που αφορούν τόσο στην επαγγελματική εκπαίδευση εφήβων και νέων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες όσο και στη μετάβαση τους από το σχολείο στην επαγγελματική ζωή.  Συγκεκριμένα παρουσιάσθηκαν οι παρακάτω εισηγήσεις:

«Η επαγγελματική εκπαίδευση εφήβων και νέων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή και Αναπηρία. Διαπιστώσεις, προβληματισμοί και αναγκαιότητες»  από την κ. Κωνσταντίνα Πηλείδου, Σχολική Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης 10ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας

«Μετάβαση των ατόμων με αναπηρία από το σχολείο στην επαγγελματική ζωή» από τον κ. Νικόλαο Παπαθανασίου, Ειδικό Παιδαγωγό – Εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Υποψήφιο Διδάκτορα του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και

«Συμβουλευτική των ατόμων με αναπηρία για τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές τους» από την κ. Ιωάννα Παπαβασιλείου, Επίκουρη Καθηγήτρια Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Στην συνέχεια οι δομές που εμπλέκονται με την ειδική αγωγή σε τοπικό επίπεδο παρουσίασαν το έργο τους, κατέθεσαν τις προτάσεις τους και επισήμαναν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία κατά την ένταξή τους στην αγορά εργασίας. Τονίστηκε επίσης η αναγκαιότητα

της ίδρυσης και λειτουργίας των απαραίτητων εκπαιδευτικών δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, της δημιουργίας προσβάσιμων ΣΜΕΑΕ σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης με επαρκή στελέχωση σε ανθρώπινο δυναμικό και προμήθεια του απαραίτητου εκπαιδευτικού εξοπλισμού καθώς επίσης και η αναγκαιότητα της διαρκούς υποστήριξης των νέων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή και Αναπηρία και των οικογενειών τους.

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου