Monday, 23 September, 2019
Home / Ειδήσεις / Τοπικά Νέα / Δημήτρης Ταπαζίδης: Άρση συγκοινωνιακού αποκλεισμού της Πέλλας τώρα!

Δημήτρης Ταπαζίδης: Άρση συγκοινωνιακού αποκλεισμού της Πέλλας τώρα!

Ο πρ. δημοτικός σύμβουλος Έδεσσας και πρ. νομαρχιακός, Δημήτρης Ταπαζίδης, κάνει αναφορά στο θέμα των ημερών

το ταλαίπωρο οδικό δίκτυο του Νομού Πέλλας, δηλώνοντας πως:
“Η μόνη πρωτεύουσα Νομού χωρίς σύγχρονο αυτοκινητόδρομο να τη συνδέει με τη Θεσσαλονίκη.
Κι ενώ η αντιπαράθεση καλά κρατεί, σε τρία μέτωπα Νέα Δημοκρατία από την μία, Τζάκρη – Σηφάκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας από την άλλη:
-για το αν και πόσο ώριμα μελετητικά είναι τα #έργα:
i) Παράκαμψη Γιαννιτσών (7,8Km)
ii) Παράκαμψη Χαλκηδόνας (5,3Km).
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΡΙΜΑ έως τεύχη δημοπράτησης, για τα οποία πλέον πρέπει να βρεθεί χρηματοδοτικό μέσο ύψους 210 εκατομμυρίων ευρώ.
-για το αν και γιατί 120 εκατομμύρια ευρώ «με δόλια μεθόδευση υφαρπάχτηκαν» και μεταφέρθηκαν στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης
-για το αν και γιατί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας καθυστερεί να υποβάλλει αίτηση προσδιορισμού τιμής μονάδας για την αποζημίωση απαλλοτριούμενων εκτάσεων παρόδιων ιδιοκτητών, όταν μάλιστα υπάρχουν 10 εκατομμύρια ευρώ από το Π.Δ.Ε. για αυτές τις αποζημιώσεις.
Ανησυχώ όμως που δεν διαβάζω να ξαναμπαίνουν στη διεκδίκηση:
1. Τα επόμενα δύο τμήματα:
α) Το τμήμα Μαυροβούνι – Νότια παράκαμψη Έδεσσας (με εξαίρεση τον Γ. Καρασμάνη)
β) Το τμήμα Ψηλή Βρύση – Άγρας.
Γιατί ΜΟΝΟ όταν προχωρήσουν και ολοκληρωθούν αυτά τα ανώριμα – ξεχασμένα τμήματα,
ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ ο νομός #Πέλλας, θα έχει πλήρη και επαρκή σύγχρονο αυτοκινητόδρομο που θα τον συνδέει με την Θεσσαλονίκη.
Ο δρόμος αυτός, ο Ε.Ο.2 Χαλκηδόνα – Γιαννιτσά – Έδεσσα – όρια νομού Φλώρινας, σχεδιάστηκε πριν από 20 και πλέον χρόνια, με οκτώ (8) επιμέρους τμήματα,
τα τέσσερα έχουν ολοκληρωθεί για τα δύο μόνο συζητάμε αυτές τις μέρες, τα δύο τελευταία που αφορούν την Έδεσσα και τον Ορεινό της όγκο είναι “ξεχασμένα”.
-Έτσι τον διεκδικούσαμε
-Έτσι πλήρη εξακολουθούμε να το διεκδικούμε και σήμερα.
Όσο η Έδεσσα θα παραμένει ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΗ και ΑΔΙΚΗΜΕΝΗ σε εκπροσώπηση θα είναι και ξεχασμένη στις ανάγκες και τα δίκαια αιτήματά της.
2. Δεν διαβάζω όμως τίποτα και για τον Κάθετο άξονα στην Εγνατία οδό.
Θα ήθελα να δω πάλι ενδιαφέρον για την ολοκλήρωση του κάθετου άξονα στην Εγνατία οδό.
Η Πέλλα είναι ο μόνος Νομός στη Μακεδονία που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΕΤΟ ΑΞΟΝΑ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ, βέβαια μέχρι την περιοχή της Νάουσας έχει υλοποιηθεί. Ο χάρτης αν και παλιός, δυστυχώς σε ότι μας αφορά, δεν άλλαξε, δείχνει αυτή την αδήριτη αλήθεια.
Εν κατακλείδι απαιτείται σήμερα: εγρήγορση, συστράτευση, συνεργασία όλων των φορέων της Πέλλας για την άρση του συγκοινωνιακού μας αποκλεισμού.
Πρέπει:
-να εκδοθούν αποφάσεις συλλογικών οργάνων
-να γίνουν παραστάσεις
-να υποβληθούν υπομνήματα
-να δείξει η κοινωνία την ανησυχία της.
Τώρα που η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, έχουν εκπεφρασμένη και σταθερή την θέληση για την υλοποίηση και χρηματοδότηση τους”.

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου

Leave a Reply

Your email address will not be published.

19 − 3 =