Sunday, 19 September, 2021

Βόμβα Κούβελα για Χαρδαλιά: Πιθανόν το έμφραγμα να είναι παρενέργεια του εμβολίου

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας του ΑΠΘ, Δημήτρης Κούβελας, με ανάρτησή του υποστήριξε πως η περιπέτεια υγείας του Νίκου Χαρδαλιά

ίσως οφείλεται στον εμβολιασμό του κατά του κορονοϊού.
Συγκεκριμένα, γράφει στην ανάρτηση του, στο facebook:
«Από τη θέση που βρίσκομαι, ως συνάνθρωπος και συμπολίτης, εύχομαι στον κ. Χαρδαλιά καλή ανάρρωση.
Από την ίδια θέση, ως Ιατρός και Καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας, προτρέπω τον κ. Χαρδαλιά, τους θεράποντες και τους φροντιστές του, να υποβάλλουν κίτρινη κάρτα στον ΕΟΦ, δυνητικής ανεπιθύμητης δράσης του εμβολίου κατά του COVID-19 στο οποίο υπεβλήθη.
Το οξύ στεφανιαίο σύνδρομο περιγράφεται στις αναμενόμενες ανεπιθύμητες δράσεις των εν λόγω εμβολίων και ο ασθενής βρίσκεται στο χρονικό φάσμα εκδήλωσης της ανεπιθύμητης παρενέργειας… 

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου