Tuesday, 20 April, 2021

Θάνατος γυναίκας στο Ίλιον μετά το εμβόλιο: Αλλεργικό σοκ έφερε το πνευμονικό οίδημα;

Ερωτηματικά προκύπτουν από τον θάνατο 65χρονης λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό της κατά του κορoνοϊού στο Κέντρο Υγείας Ιλίου, το μεσημέρι της Τρίτης.
Η γυναίκα πραγματοποίησε την πρώτη δόση εμβολίου της AstraZeneca και λίγη ώρα μετά κατέληξε.
Ο γιος της γυναίκας, σοκαρισμένος από τον εντελώς απροσδόκητο θάνατο της μητέρας του, μίλησε στην εκπομπή «Live News», λίγη ώρα προτού βγουν τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης, σύμφωνα με τα οποία ο θάνατος της 65χρονης οφείλεται σε πνευμονικό οίδημα από παλιό έμφραγμα! (Κατά τ’ άλλα, συμβουλεύουν και επιμένουν πολλοί γιατροί τους ηλικιωμένους, να κάνουν οπωσδήποτε το εμβόλιο)!
«Έκανε το εμβόλιο κανονικά, περίμενε 20 λεπτά μέσα και όταν σηκώθηκε να φύγει, να γυρίσει στο σπίτι… την χάσαμε».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η γυναίκα δεν αντιμετώπιζε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας παρά μόνο κάποιες συνηθισμένες παθήσεις για την ηλικία της. «Ήταν μια χαρά, δυναμική γυναίκα. Είναι μεγάλη απώλεια γιατί ήμασταν δεμένοι, είναι άσχημα τα πράγματα».
Τι λέει αυτόπτης μάρτυρας
Αυτόπτης μάρτυρας που είδε την 65χρονη να βγαίνει από το εμβολιαστικό κέντρο περιγράφει τις δραματικές στιγμές με τη γυναίκα να μην αισθάνεται καλά και να καταρρέει και κοντινό παγκάκι: «Την ώρα που σχολούσα, έβγαινε η κυρία από το Κέντρο Υγείας και είπε να τη μεταφέρω στα Ανω Λιόσια. Επειδή σχολούσα της είπα «θα σας βρω εγώ ταξί» να σας μεταφέρει. Δηλαδή σε μια απόσταση πέντε μέτρων, κάθισε στο παγκάκι και άρχισε η γυναίκα μου λέει: “παιδί μου δεν θέλω ταξί, ένα ασθενοφόρο να έρθει να με πάρει”. Δεν μπορούσε να αναπνεύσει, φοβήθηκα, πήγα αμέσως στους γιατρούς και ήρθαν τα παιδιά και τη μετέφεραν με ένα καροτσάκι» λέει και προσθέτει:
«Μέσα σε λίγη ώρα έμαθα ότι η γυναίκα απεβίωσε. Μέσα σε πέντε λεπτά, κάθισε στο παγκάκι και άρχισε να μην αναπνέει. Δεν μπορούσε να ανασάνει καθόλου».
Δικηγόρος οικογένειας: Θα κινηθούμε νομικά
«Έχω έρθει σε επικοινωνία και με άλλες οικογένειες, αρκετός κόσμος θα κινηθεί νομικά» είπε ο Αντώνης Σαρακούδης.
Για την υπόθεση της γυναίκας, η οποία έχασε τη ζωή της μετά τη χορήγηση του εμβολίου της Astra Zeneca, μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο δικηγόρος της οικογένειας, Αντώνης Σαρακούδης.
Σύμφωνα με τον δικηγόρο, τίποτα δεν έχει αποκλειστεί και υπάρχουν ενδείξεις ότι ο θάνατος προήλθε από το εμβόλιο.
Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται είναι η δόση να της προκάλεσε έντονο αλλεργικό σοκ με αποτέλεσμα τον θάνατο. Η αιτία θανάτου της γυναίκας ήταν το πνευμονικό οίδημα.

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου