Monday, 25 January, 2021

8 πράγματα που μπορείτε να κάνετε αν δεν κοιμάται το παιδί σας

8 πράγματα που μπορείτε να κάνετε αν δεν κοιμάται το παιδί σας
Αυτή η περίοδος σίγουρα έχει επηρεάσει και το παιδί σας, το οποίο έχει πλήρως αποσυντονιστεί γιατί κάθεται στο σπίτι και δεν πάει σχολείο.
Ενα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε, κυρίως αν το παιδί σας είναι μικρότερο, είναι το θέμα του ύπνου.

Πολλά παιδιά αρνούνται να κοιμηθούν, δεν μπορούν να συνηθίσουν το νέο τους κρεβάτι, ή έχουν αποδιοργανωθεί πλήρως λόγω της πανδημίας. Αυτό έχει συνέπεια και σε εσάς, νιώθετε κόπωση και δεν κοιμάστε επίσης καλά.

Υπάρχει άραγε κάτι που μπορείτε να κάνετε αυτή την περίοδο ώστε το παιδί σας να μπορέσει να κοιμηθεί; Και όμως υπάρχει.

Πως θα κοιμηθεί το παιδί σας

Παρακάτω θα δείτε μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε το παιδί σας να πάει για ύπνο και να καταφέρετε και εσείς να ξεκουραστείτε.

1. Κάντε βάρδιες
Eνας άψογος τρόπος για να διαχειριστείτε καλύτερα την ημέρα σας είναι να κάνετε βάρδιες με τον άλλο γονέα, τουλάχιστον μέχρι να λυθεί το πρόβλημα. Ο κάθε γονιός πρέπει να έχει τουλάχιστον έξι ώρες ύπνου κάθε μέρα, ανενόχλητος.

2. Ζητήστε βοήθεια
Αν υπάρχει κάποιος γείτονας ή φίλος με τον οποίο εξακολουθείτε να βρίσκεστε τακτικά, ή κάποιος συγγενής, ο οποίος θα μπορούσε για λίγη ώρα να προσέχει το παιδί ώστε να καταφέρετε να κοιμηθείτε λίγο το μεσημέρι, θα ήταν πολύ βολικό.

3. Αλλάξτε τη διαρρύθμιση στα… πάντα
Για παράδειγμα, αν έχετε δύο παιδιά, βάλτε τα να κοιμούνται παρέα, ώστε να τα ελέγχετε καλύτερα. Και αν κάποιο παιδί είναι αρκετά μεγάλο για να βοηθήσει με την κατάσταση, μπορείτε να του ζητήσετε να ηρεμεί και εκείνο το αδερφάκι του για να μπορείτε να κοιμηθείτε καλύτερα.

4. Διαχειριστείτε καλύτερα την κούραση
Με απλά λόγια, φροντίστε ο λίγος ύπνος που λαμβάνετε να είναι έστω ποιοτικός και χωρίς διακοπές. Οργανώστε τις δουλειές του σπιτιού για να μην φορτώνονται πολλές μαζί και σας φαίνονται βουνό.

5. Φροντίστε τις βασικές σας ανάγκες
O,τι και να συμβαίνει τριγύρω μας, και όσο προβληματικός και αν είναι ο ύπνος αυτήν την περίοδο, δεν πρέπει να ξεχνάμε τρία πράγματα: σωστή διατροφή, τακτική καθαριότητα, πολύ νερό. Α, και να πλένουμε τα δόντια μας.

6. Κάντε κάτι διασκεδαστικό
Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να βρίσκετε και λίγη ώρα για να περιποιείστε τον εαυτό σας και να νιώθετε πως διασκεδάζετε. Και, σίγουρα, αυτή η ώρα μειώνεται σημαντικά αν έχετε μικρό παιδί, αλλά μπορείτε να το κάνετε με μικρούς, καθημερινούς τρόπους: Ακούστε ένα τραγούδι που λατρεύετε ή σας κάνει να χορεύετε μόνοι σας, στείλτε ένα μήνυμα στον καλύτερό σας φίλο για να γκρινιάξετε ανενόχλητα.

7. Αφαιρέστε φορτίο από την ημέρα σας
Επειδή δεν είναι απαραίτητες όλες οι δουλειές που έχετε στην to-do list σας, δείτε τι μπορείτε να βγάλετε από το πρόγραμμα για να αποφορτίσετε την ημέρα σας ή τι μπορεί να αναβληθεί για λίγο, ώστε να ξεκουραστείτε.

8. Παίξτε το παιχνίδι της σιωπής
Oλοι ξέρουμε πως το παιχνίδι της σιωπής δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Όλοι εκτός από τα παιδιά. Και όσο είναι ακόμα αρκετά μικρά για να μην τους πιάνουν οι υποψίες – ότι αυτό το παιχνίδι έχει πάντα νικητή τον γονιό, δηλαδή.

Πηγή: iatronet.gr-φωτό: Pixabay

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου