Λόγω τεχνικής βλάβης σε ηλεκτρονικά συστήματα, οι διαδικτυακές εφαρμογές και υπηρεσίες Αγροτών ΕΦΚΑ (πρώην ΟΓΑ) δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμες
σε Ασφαλισμένους, Συνταξιούχους και Ανταποκριτές, επισημαίνει ο ΕΦΚΑ, με ανακοίνωσή του.
Αμέσως μόλις αποκατασταθεί το τεχνικό πρόβλημα, θα ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι με νεότερη ανακοίνωση.
«Η βλάβη προκλήθηκε μετά από διακοπή ρεύματος, λόγω εργασιών συντήρησης του δικτύου της ΔΕΗ.
Οι μηχανογραφικές υπηρεσίες εργάζονται συστηματικά για να ξεπεραστεί η βλάβη και να αποκατασταθούν το συντομότερο δυνατό οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες», επισημαίνεται σχετικά.
Ο ΕΦΚΑ ζητάει την κατανόηση ασφαλισμένων και ανταποκριτών για την ταλαιπωρία.
Όπως έγραψε τη Δευτέρα ο ΑγροΤύπος και καταγγέλλουν γεωργοί και κτηνοτρόφοι «εδώ και μια εβδομάδα δεν μπορεί ο ΕΦΚΑ να τους βγάλει ασφαλιστική ενημερότητα».
Όσοι προσπαθούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τον Οργανισμό δεν τα καταφέρνουν.
Το πρόβλημα επιβεβαιώνει στον ΑγροΤύπο και ο ανταποκριτής ΕΦΚΑ-ΟΓΑ Μαγνησίας κ. Χρήστος Βασιλάκος.
Όπως τονίζει «έχει κλείσει το σύστημα και δεν μπορούμε ούτε την ασφαλιστική ενημερότητα να εκδώσουμε αλλά ούτε να δούμε πόσα χρήματα χρωστά ο κάθε αγρότης. Όσοι θέλουν να κάνουν αγορές ή να καταθέσουν αίτηση σε κάποιο πρόγραμμα και χρειάζονται ασφαλιστική ενημερότητα δεν μπορούν να την αποκτήσουν. Δυστυχώς δεν υπάρχει καμιά ενημέρωση από τη διοίκηση του ΕΦΚΑ και δεν γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε».
Ο κ. Βασιλάκος επισημαίνει ακόμη στον ΑγροΤύπο ότι οι ανταποκριτές του πρώην ΟΓΑ και νυν ΕΦΚΑ είναι απλήρωτοι εδώ και ένα εξάμηνο.