Την Κυριακή μετά τα Φώτα, 9 Ιανουαρίου 2022, ο Σεβ. Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ προέστη της Θείας Λειτουργίας και τέλεσε
την εις Πρεσβύτερον χειροτονία του Διακόνου Γεωργίου Γιαπατζή στον ιστορικό ιερό ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου (Μητρόπολη) των Γιαννιτσών. Συλλειτούργησαν, ο Αρχιμ. Νικόδημος Κανσίζογλου, Ιεροκήρυκας της Ι. Μητροπόλεως και πνευματικός του χειροτονηθέντος, ο Αρχιμ. Μάξιμος Χατζής, Αρχιερατικός Επίτροπος Εδέσσης, ο Πρωτοπρ. Ιωάννης Σπυρίδης, Αρχιερατικός Επίτροπος Γιαννιτσών, ο Πρωτοπρ. Κυριακός Ηλιόπουλος, πρ. Αρχιερατικός Επίτροπος Γιαννιτσών και εφημέριος του Ι. Ναού, ο Πρωτοπρ. Ελευθέριος Χαραλαμπίδης, Υπεύθυνος Τύπου της Ι. Μητροπόλεως και Προϊστάμενος του Ι. Ναού, ο Αρχιδιάκονος Δαβίδ Πασατάς και ο Διάκονος Κωνσταντίνος Κωνσταντάκης. Παρέστησαν επίσης ο Βουλευτής Πέλλας Β. Βασιλειάδης και άλλοι εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων.
Τον θείο λόγο κήρυξε ο Αρχιμανδρίτης Νικόδημος, ο οποίος ερμηνεύοντας το Ευαγγέλιο της ημέρας αναφέρθηκε στο πρόσωπο του Ηρώδη και στην πνευματική διπολικότητα που παρουσίαζε, όσον αφορά στην στάση του απέναντι στο πρόσωπο του Τιμίου Προδρόμου. Δηλαδή στο γεγονός ότι άκουγε μεν το κήρυγμά του ευχαρίστως, αλλά όταν αυτό γινόταν ελεγκτικό προς το πρόσωπό του αντιδρούσε με βίαιο τρόπο (φυλάκιση – αποτομή). Τόνισε δε ότι ανάλογη συμπεριφορά μπορεί να παρουσιάζουμε πολλοί χριστιανοί. Δηλαδή να ακούμε με προθυμία και ευχαρίστηση τον λόγο του Θεού, αλλά όταν αυτός γίνεται ελεγκτικός για την δική μας την ζωή, να απορρίπτουμε και τον λόγο του Θεού και τον Χριστό και αυτόν που τον μεταφέρει (πνευματικό, κήρυκα, Επίσκοπο κ.λπ.). Επισήμανε ακόμη τους παράγοντες που μπορούν να μας βοηθήσουν στην μετάνοια, η οποία ήταν και το κήρυγμα του Ιησού Χριστού. Πρώτος είναι ο λόγος του Θεού, ο δεύτερος παράγοντας είναι οι φορείς της ιερωσύνης: ο Επίσκοπος, ο ιεροκήρυκας, ο πνευματικός, ο εφημέριος της ενορίας, (σε αυτό το σημείο απευθύνθηκε στον νεοχειροτονηθέντα) ο οποίος κατά τον άγιο Σωφρόνιο του Έσσεξ πρέπει με καρδιακό πένθος να παρακαλεί τον Θεό να του δίνει τρόπους για να ασκεί την διοικητική, την ποιμαντική και την λειτουργική του διακονία· να του δίνει μετάνοια, για να οδηγεί στην μετάνοια τους ανθρώπους. Τρίτος παράγοντας είναι οι συνάνθρωποί μας. Όταν κάποιο μέλος της οικογενείας μας ή οι ενορίτες μας (στην περίπτωση των ιερέων) μας υποδεικνύουν κάποιο ελάττωμά μας, δεν πρέπει να απορρίπτουμε την παρέμβασή τους, αλλά να την αξιοποιούμε προκειμένου να γνωρίζουμε τον εαυτό μας και να οδηγούμαστε σε μετάνοια. Ο Ηρώδης ήταν ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ανθρώπου, ο οποίος θέλει να ακούει ευχάριστα και απωθεί τα δύσκολα -όλοι κρύβουμε έναν τέτοιον «Ηρώδη» μέσα μας. Αλλά αυτός που πραγματικά θέλει να μπει στην Βασιλεία του Θεού, είναι αυτός ο οποίος θα ακούσει την φωνή του Κυρίου που λέγει: «Μετανοείτε, ήγγικε γαρ η Βασιλεία του Θεού».Κατά το πέρας της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος χρησιμοποίησε για τον νεοχειροτονηθέντα π. Γεώργιο τους λόγους του αγίου Καλλινίκου Εδέσσης: «Σήμερα φυτέψαμε ένα δεντράκι πολύκαρπο μέσα στην Εκκλησία» εκφράζοντας την προσδοκία του ότι η καλοσύνη του και η οικογένειά του θα συντελέσουν να προκόψει πνευματικά με την βοήθεια του πνευματικού του. Προσέθεσε μάλιστα ότι θα θα υπηρετεί στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, όπου έγινε η χειροτονία του, και προέτρεψε τους εφημερίους της ενορίας να του δείξουν τον τρόπο της ιερατικής διακονίας στην Εκκλησία με το δικό τους παράδειγμα. Τέλος ευχαρίστησε τον Θεό για αυτή Του την δωρεά και κάλεσε και άλλους να ακολουθήσουν τον δρόμο της ιερωσύνης ευχόμενος στον π. Γεώργιο να ζήσει, να ευαρεστήσει στον Θεό και -όσο μπορεί- στους ανθρώπους και να σωθεί, σύμφωνα με τους αρχαίους πατέρες που έδιναν την ευχή: «σωθείης» (=είθε να σωθείς).Ο π. Γεώργιος είναι πατέρας τεσσάρων τέκνων, πτυχιούχος του τμήματος Φυσικής και της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Έχει εργαστεί στην φροντιστηριακή εκπαίδευση επί σειρά ετών και διδάσκει εθελοντικά στον Κοινωνικό Φροντιστήριο της ενορίας Αγ. Γεωργίου Γιαννιτσών. Η πρεσβυτέρα του Μαρία είναι επίσης πτυχιούχος του Φυσικού τμήματος.