Ο Lauda έκανε το ντεμπούτο του στην Formula 1 το 1971 με την ομάδα “March” και το 1974 ήταν ήδη οδηγός για την Ferrari.
Ο θρύλος της Formula 1, Νίκι Λάουντα απεβίωσε σε ηλικία 70 ετών, όπως επιβεβαίωσε η οικογένειά του.
Η οικογένεια του Νίκι Λάουντα δήλωσε πως ο περίφημος οδηγός απεβίωσε μαζί με την οικογένεια του την Δευτέρα 20 Μαΐου.
«Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι ο αγαπημένος μας Νίκι πέθανε ήσυχα, τη Δευτέρα 20ή Μαΐου 2019, με την οικογένειά του πλάι του», ανέφεραν οι οικείοι του θρυλικού πιλότου της F1 και αργότερα πολυσχιδούς επιχειρηματία σε ηλεκτρονικό μήνυμά τους που μεταδόθηκε από αυστριακά ΜΜΕ.
Θυμίζεται ότι στις αρχές του έτους ο Νίκι Λάουντα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με γρίπη, μόλις λίγους μήνες μετά την εγχείρηση που είχε υποβληθεί στους πνεύμονες.
Ο Νίκι Λάουντα νίκησε τον παγκόσμιο τίτλο της Formula 1 το 1975, το 1977 και το 1984, ενώ η αποστολή του ήταν ακόμη πιο δύσκολη, λόγω του ατυχήματος του στο Nurburgring το 1976, το οποίο σχεδόν κόστισε τη ζωή του και τον άφησε με σοβαρά εγκαύματα.
Ο θρύλος διατήρησε την παρουσία του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, χάρη στη θέση του ως μη εκτελεστικός πρόεδρος της ομάδας Mercedes-AMG Petronas από το 2012.
Ο Νίκι Λάουντα έκανε το ντεμπούτο του στην Formula 1 το 1971 με την ομάδα «March» και αφού συγκέντρωσε πολλές, εντυπωσιακές νίκες, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του μονοθέσιου της Ferrari το 1974. Μόλις έναν χρόνο μετά, κέρδισε τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.
Ήταν περίφημος για το κουράγιο του, το οποίο φάνηκε ξεκάθαρα μετά το ατύχημα του στο Nurburgring, που είχε παγιδευτεί μέσα σε ένα φλεγόμενο αυτοκίνητο.
Το αποτέλεσμα του ατυχήματος ήταν πολλά εγκαύματα και σοβαρή ζημιά στα πνευμόνια του οδηγού, ο οποίος μετά από αυτό, θα μπορούσε να αποσυρθεί, χωρίς να τον κατηγορήσει κανείς. Αντίθετα, επέστρεψε στο κάθισμα μονοθέσιου μόλις 6 εβδομάδες μετά, στο Ιταλικό Grand Prix.
Εκτός της Formula 1, ο Lauda ήταν επιχειρηματίας στην αεροπορική βιομηχανία, έχοντας ιδρύσει την Lauda Air, η οποία είναι πλέον μέρος του Star Alliance.
Ιδρυσε τη Lauda Air το 1979, τρία χρόνια μετά το ατύχημά του. Τότε η εταιρεία του εκτελούσε μόνο πτήσεις τσάρτερ, με δύο μικρά Fokker που μετέφεραν επιβάτες από την Αυστρία στη Γερμανία, συχνά με τον ίδιο τον στο κόκπιτ. Τα πράγματα δεν ήταν εύκολα στην αρχή και η εταιρεία ξέμεινε από λεφτά, με αποτέλεσμα να επιστρέψει στους αγώνες για να χρηματοδοτήσει την εταιρεία του.
Ο θρύλος του Νίκι Λάουντα συνεχίζεται μέσα από τη σύζυγό του Brigit Wetzinger και τα παιδιά του, Mia και Max Lauda.
eleftherostypos.gr