Άρχισαν κιόλας οι ακυρώσεις πτήσεων για το καλοκαίρι του 2021 – Φινλανδικό τουριστικό πρακτορείο κάνει αλλαγές σε Χανιά και Ηράκλειο
Σε νέες τροποποιήσεις του προγράμματός του προχώρησε ο μεγάλος φινλανδικός tour operator Aurinkomatkat.
Οι νέες τροποποιήσεις γίνονται λόγω αλλαγών του προγράμματος Μαϊου της Finnair και αφορούν και την Κρήτη, αν και μέχρι χθες, η ενημέρωση ανέφερε ότι ενδεχόμενες αλλαγές για Ρόδο και Κρήτη, θα υπήρχαν τον Μάρτιο. Η εξέλιξη αυτή καταδεικνύει ότι με τα σημερινά δεδομένα, θα υπάρχουν συνεχείς αλλαγές στην εξέλιξη της σεζόν, γεγονός που δεν διευκολύνει τις κρατήσεις.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την ενημέρωση:
ακυρώνεται η πτήση της Δευτέρας στα Χανιά της Κρήτης για όλη την θερινή περίοδο
αναβάλλεται η έναρξη των πτήσεων για Αττάλεια για το Σάββατο 5 Ιουνίου
αναβάλλεται η έναρξη των πτήσεων της Παρασκευής στο Ντουμπρόβνικ για τις 4 Ιουνίου
αναβάλλεται η έναρξη των πτήσεων της Παρασκευής για το Ηράκλειο για τις 4 Ιουνίου
αναβάλλεται η έναρξη των πτήσεων της Πέμπτης προς τη Νάπολη για τις 3 Ιουνίου
αναβάλλεται η έναρξη των πτήσεων της Κυριακής προς το Σπλιτ για τις 6 Ιουνίου
Οι πτήσεις προς Χανιά τις άλλες ημέρες της εβδομάδας, οι πτήσεις προς Ηράκλειο τις Κυριακές, οι πτήσεις προς Γκαζιπάσα τον Μάιο, καθώς και άλλες που είναι προς πώληση θα πραγματοποιηθούν όπως έχει προγραμματιστεί.
Επιπλέον, σε νέα ανακοίνωση της αεροπορικής Jet2, που αφορά στις κρατήσεις έως τα τέλη Μαρτίου, αναφέρονται τα εξής: “Λόγω της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας και των ταξιδιωτικών περιορισμών που προκαλούνται από την πανδημία Covid-19, έχουμε λάβει την απόφαση να παρατείνουμε την αναστολή πτήσεων και διακοπών έως και τις 25 Μαρτίου 2021. Για τους πελάτες που επηρεάζονται θα ακυρώνονται αυτόματα οι κρατήσεις και θα γίνεται επιστροφή χρημάτων. Από την έναρξη της πανδημίας, πάντα σεβόμαστε ότι οι πελάτες θα πρέπει να λάβουν τα χρήματά τους πίσω.
Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες θα θυμούνται αυτήν την προσέγγιση και ο τρόπος που τους φροντίσαμε θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας για να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε με επιτυχία και να γίνουμε η κορυφαία και καλύτερη επιχείρηση ταξιδιών αναψυχής του Ηνωμένου Βασιλείου.
Για τους πελάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν από τις 26 Μαρτίου και μετά, θα δώσουμε στους ανεξάρτητους συνεργάτες μας – ταξιδιωτικά πρακτορεία, περαιτέρω ενημερώσεις πιο κοντά στις ημερομηνίες αναχώρησης». Και καταλήγει η ανακοίνωση: “Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πολύτιμους πελάτες μας για την υπομονή και την κατανόησή τους”.
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται λίγο μετά από αντίστοιχη ανακοίνωση του μεγάλου φινλανδικού tour operator Aurinkomatkat, που στο ρεπορτάζ αναφέραμε τα εξής: “Η εξέλιξη αυτή καταδεικνύει ότι με τα σημερινά δεδομένα, θα υπάρχουν συνεχείς αλλαγές στην εξέλιξη της σεζόν, γεγονός που δεν διευκολύνει τις κρατήσεις”.
Πηγή: moneytourism.gr