Sunday, 22 December, 2024

Κορυφώνεται η «μάχη» της Black Friday

Στην τελική ευθεία μπαίνει η αγορά, για την «μάχη» των προσφορών της Black Friday, όσο πλησιάζουμε προς την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου.

Φέτος οι μεγάλες αλυσίδες, ξεκίνησαν νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά τον «χορό» των προσφορών, με αποτέλεσμα σχεδόν ολόκληρος ο Νοέμβριος να έχει μετατραπεί σε μήνα προωθητικών ενεργειών. Πέραν μάλιστα των επιχειρήσεων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών οι οποίες κάθε χρόνο δίνουν το έναυσμα, τη φετινή χρονιά ξεκίνησαν από πολύ νωρίς και άλλοι κλάδοι του λιανεμπορίου αλλά και υπηρεσιών, κυρίως μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων.

Την τελευταία εβδομάδα, στη «μάχη» αναμένεται να μπουν και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της αγοράς με αποκορύφωμα των προσφορών, το τριήμερο από τις 24 Νοεμβρίου έως και τις 27 Νοεμβρίου, οπότε και ακολουθεί η Cyber Monday. Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, στη Black Friday αναμένεται να συμμετάσχει το σύνολο της αγοράς, με τις επιχειρήσεις να προσβλέπουν σε τόνωση του τζίρου τους, λίγο πριν από την έναρξη και της περιόδου των Χριστουγέννων. Για πολλούς καταναλωτές άλλωστε οι προσφορές αποτελούν και μία ευκαιρία ώστε να ξεκινήσουν νωρίτερα τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους και να ψωνίσουν δώρα σε χαμηλότερες τιμές.

«Σε μια περίοδο έντονης ακρίβειας, οι φετινές προωθητικές ενέργειες των Black Friday και Cyber Monday δίνουν, επί της ουσίας, μια ανάσα στον οικογενειακό προϋπολογισμό, λίγο πριν το «κατώφλι» της εισόδου στην απαιτητική εορταστική αγορά, που θα αποτελέσει την επόμενη πρόκληση. Αντίστοιχα, ο εμπορικός κόσμος της Αττικής, κατά τη διάρκεια της περιόδου που διατρέχουμε, παρά τις πολλές ιδιομορφίες της, ευελπιστεί να δει ικανοποιητικούς τζίρους» σημειώνει σε δήλωσή του, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης.

Οι Εμπορικοί Σύλλογοι καλούν τους καταναλωτές να «εκμεταλλευτούν» το τριήμερο από 24 έως 27 Νοεμβρίου, «για την κάλυψη των αναγκών τους, να επισκεφθούν για τις αγορές και να είναι πολύ προσεκτικοί, καθώς: «δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις παραπλανητικών διαφημίσεων κατά την «Black Friday» και «Cyber Monday» που δημιουργούν την εντύπωση μιας ιδιαίτερα ευνοϊκής προσφοράς, χωρίς αυτή να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα».

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου