Wednesday, 25 December, 2024

Σάρωσαν τα online σούπερ μάρκετ και φαρμακεία την Black Friday

Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο “σπάνε” οι online πωλήσεις των σούπερ μάρκετ και των online φαρμακείων. Από την 1η έως τις 27 Νοεμβρίου

περίοδος που συμπίπτει χρονικά με τη δεύτερη καραντίνα, οι πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ υπερτριπλασιάσθηκαν σημειώνοντας ποσοστιαία άνοδο 319% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν και των online φαρμακείων διπλασιάσθηκαν καταγράφοντας άνοδο 103%, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Convert Group που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ακόμη πιο εντυπωσιακή όμως είναι η πορεία των πωλήσεων των εν λόγω καναλιών την Black Friday, όπου παραδοσιακά το “παιχνίδι” των προσφορών και των πωλήσεων είναι στα “χέρια” των μεγάλων του λιανεμπορίου που πωλούν διαρκή καταναλωτικά αγαθά.
Από τα στοιχεία της Convert Group, προκύπτει πως αυτό το οχυρό δεν αποτελεί πλέον προνομιακό χώρο των αλυσίδων διαρκών καταναλωτικών αγαθών. Για του λόγου το αληθές, χθες Παρασκευή 27 Νοεμβρίου (Black Friday) καταγράφηκε νέο ημερήσιο ρεκόρ σε δαπάνη στα online φαρμακεία και η δεύτερη καλύτερη επίδοση, από άποψη δαπάνης, στα οnline super markets, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν από την έναρξη του δεύτερου lockdown. Συγκεκριμένα χθες, καταγράφηκε επιπλέον άνοδος +26% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ και +104% στα online φαρμακεία σε σχέση με τις τρεις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου. Βέβαια θα πρέπει να σημειώσουμε ότι χθες “έπεσαν” στους λογαριασμούς των συνταξιούχων και των υπαλλήλων του Δημοσίου συντάξεις και μισθοί.
Ποια προϊόντα όμως αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες την Black Friday; Οι 5 κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online σούπερ μάρκετ ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%), οι ανοιχτές πάνες (+222%), οι πάνες βρακάκι (+88%), τα ουίσκι (+84%) και τα είδη κουζίνας (+80%). Αντίστοιχα στα online φαρμακεία τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σημείωσαν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%), οι μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%), τα προϊόντα make-up ματιών (+261%), τα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%), τα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και οι κρέμες αντιγήρανσης (+195%).
Για το σύνολο της φετινής χρονιάς, η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online Super Markets και τα οnline Φαρμακεία θα ξεπεράσει τα 300 εκατ. ευρώ (συμπ. ΦΠΑ). Σημειώνεται ότι σε αυτό τον τζίρο δεν περιλαμβάνονται οι αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, εξειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.α.
Της Αλεξάνδρας Γκίτση-capital.gr

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου