Wednesday, 25 December, 2024

«Σαρώνουν» τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ

Περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) ακόμη και σε βασικά αγαθά βάζουν στο καλάθι τους

όλο και περισσότερο οι Έλληνες καταναλωτές, τα οποία αν και έχουν υποστεί αυξήσεις εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, παραμένουν οικονομικότερα σε σχέση με τα επώνυμα των σούπερ μάρκετ.

Όπως προκύπτει από την έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Έλληνες & τα Private Labels», το 93% των καταναλωτών αγοράζει πλέον τακτικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, εκείνα δηλαδή που παράγονται από τη βιομηχανία για λογαριασμό των σούπερ μάρκετ, όταν το 2010 που έγινε η τελευταία έρευνα το ποσοστό ήταν στο 77%. Το 96% δηλώνει επίσης ότι έχει αγοράσει έστω και μια φορά ενώ αυξητικός είναι και ο μέσος αριθμός διαφορετικών προϊοντικών κατηγοριών private label που οι καταναλωτές ψωνίζουν συστηματικά. Πρόκειται για θεαματική άνοδο που φαίνεται να γίνεται και καθολική σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια με τις τιμές των προϊόντων PL να κρίνονται πιο συμφέρουσες για ένα νοικοκυριό.

Με την ανοδική διείσδυσή τους στα ελληνικά νοικοκυριά μάλιστα, διευρύνεται έτσι η ψαλίδα εις βάρος των επωνύμων, καθώς ενισχύθηκαν περαιτέρω και από το «καλάθι του νοικοκυριού», παρ’ όλο που οι ανατιμήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων συνεχίστηκαν…  δείτε εδώ

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου