Αίσθηση προκάλεσε η απάντηση του Άδωνι Γεωργιάδη σε χρήστη στα social media που σχολίασε την Όλγα Κεφαλογιάννη
αλλά και την επιλογή της υπουργού Τουρισμού να διαθέσει 17.980 ευρώ για την αγορά χαλιών για το υπουργικό της γραφείο.
Προτού το υπουργείο Τουρισμού προβεί σε ανακοίνωση για το ζήτημα με τα χαλιά, ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε υπερασπιστεί την επιλογή της υπουργού, απαντώντας σε χρήστη του «X» πως «ναι, η υπουργός Τουρισμού πρέπει να έχει όμορφο γραφείο», καθώς «φέρνει πελάτες στη χώρα». «Να αλλάξετε το όνομα που έχετε διαλέξει. Ήταν ένας σπουδαίος πολιτικός και αριστοκράτης και δεν ησχολείτο με τέτοιες κατινιές» έγραψε ο υπουργός Υγείας σε χρήστη του «X» με το ψευδώνυμο Winston Churchill και συνέχισε υπερασπιζόμενος την Όλγα Κεφαλογιάννη: «Ναι η Υπουργός Τουρισμού πρέπει να έχει όμορφο γραφείο συναντά ξένους πελάτες μας και φέρνει πελάτες στη χώρα. Η δουλειά της είναι αυτή και όχι να είναι σε αχούρι».
«Τα χάλια παραμένουν ιδιοκτησία του Κράτους μας και όλα τα Κράτη, ναι μήν σοκάρεστε, αγοράζουν και πράγματα για να κοσμούν τα δημόσια κτίρια τους. Καλημέρα σας έχετε απλά εξελιχθεί σε έναν τοξικό λογαριασμό», κατέληξε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του υπουργείου Τουρισμού για τα χαλιά:
«Σχετικά με τα δημοσιεύματα που αφορούν στην προμήθεια υλικοτεχνικού εξοπλισμού και ειδών για την αναβάθμιση των χώρων υποδοχής επισκεπτών, διευκρινίζονται τα εξής, από το υπ. Τουρισμού:
»Το υπουργείο Τουρισμού, ως κατεξοχήν υπουργείο εξωστρέφειας, έχει ως βασική αποστολή την προώθηση της εικόνας της χώρας μας. Στο πλαίσιο αυτό, κρίσιμο μέρος των εργασιών του είναι η υποδοχή προσώπων από όλο τον κόσμο που εκπροσωπούν, μεταξύ άλλων, κράτη και φορείς του νευραλγικού αυτού τομέα για την Ελλάδα.Στο πλαίσιο αυτό, κρίθηκε απαραίτητη η ανανέωση του εξοπλισμού και η αναβάθμιση των υποδομών μας, διαδικασία που είχε καθυστερήσει για περισσότερο από μια δεκαπενταετία. “Η ανανέωση αυτή έγινε με απόλυτη διαφάνεια, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις για τις δημόσιες συμβάσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών. Η βελτίωση των χώρων υποδοχής κρίνεται αναγκαία για τη διασφάλιση της άριστης φιλοξενίας και εξυπηρέτησης των επισκεπτών, στο πλαίσιο δράσεων και εργασιών για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, καθώς και για την ανάδειξη της θετικής εικόνας της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο”.