Στο έλεος ενός εκκωφαντικά αποτυχημένου επιτελικού κράτους μοιάζει παραδομένη η Ελλάδα.
Αυτή τη φορά το κυβερνητικό σύνθημα Ελλάδα 2.0. χάρισε ακόμα ένα μεγαλοπρεπές φιάσκο, με επίκεντρο τον «νέο» παραλιακό δρόμο Λάρισας-Βόλου που κατέρρευσε σαν τραπουλόχαρτο πριν ακόμη δοθεί στην κυκλοφορία, πριν καν ακόμη πραγματοποιηθούν τα εγκαίνιά του που ήταν προγραμματισμένα για τον Ιούνιο. Ο Κώστας Αγοραστός, στη θητεία του οποίου μελετήθηκε και δημοπρατήθηκε το συγκεκριμένο έργο, αφήνει ακόμα ένα μελανό αποτύπωμα στις καταστροφικές του μέρες ως περιφερειάρχης Θεσσαλίας. Ειδικότερα, στο 12ο χιλιόμετρο Αγιοκάμπου – Κεραμιδίου η άσφαλτος που κατασκευάστηκε στο ένα ρεύμα του δρόμου εξαφανίστηκε, προκαλώντας «ανησυχία για την ποιότητα της κατασκευής». Το μεγαλεπήβολο έργο, που δημοπρατήθηκε το 2020 και υπολογιζόταν να παραδοθεί 2,5 χρόνια αργότερα, σήμερα βρίσκεται στο έκτο έτος και έχει προθεσμία περαίωσης, έπειτα από παράταση που είχε δοθεί πέρυσι τέτοια εποχή, την 30ή Ιουλίου.
Σχολιάζοντας το τραγελαφικό γεγονός ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος έκανε λόγο για μνημείο ανευθυνότητας και προχειρότητας αναφορικά με την κατάρρευση μέρους του νέου παραλιακού δρόμου που θα συνδέει τη Λάρισα με τον Βόλο. Ο τοπικός βουλευτής απηύθυνε σειρά ερωτημάτων προς τους αρμόδιους φορείς, διερωτώμενος μεταξύ άλλων αν «υπήρχε γεωτεχνική μελέτη πάνω στην οποία στηρίχτηκε το έργο» και αν «δόθηκαν εγκρίσεις για τις παρεμβάσεις που γίνονταν». Ο κ. Μεϊκόπουλος συμπλήρωσε ότι οι «Ελληνες φορολογούμενοι βλέπουν όχι μόνο τον δρόμο αλλά και τα χρήματά τους να πέφτουν στον γκρεμό για το πώς αποφασίζονται και πώς υλοποιούνται τελικά τα έργα υποδομής σε αυτή τη χώρα».