3,2,1…. Γκρο πλαν στους πολιτιστικούς θησαυρούς της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Ένα ταξίδι στην ιστορία με οδηγό την καθηλωτική ατμόσφαιρα και συνοδοιπόρο το μεγαλοπρεπές παρελθόν
Τρεις εντυπωσιακοί πολιτιστικοί προορισμοί, το Πολυκεντρικό Mουσείο Αιγών, το Αρχαιολογικό Πάρκο και Μουσείο Δίου και ο Αρχαιολογικός Χώρος και Μουσείο Πέλλας πρωταγωνιστούν στο νέο video content που δημιουργήθηκε για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας».
Η συναρπαστική ιστορία της αρχαίας Μακεδονίας αποκαλύπτεται και προσκαλεί τον θεατή σε τόπους ιερούς. Με την ενέργεια και το φως να είναι διάχυτα σε όλα τα πλάνα, η περιήγηση αρχίζει από το Αρχαιολογικό Πάρκο και Μουσείο Δίου, συνεχίζει στην ολιστική και δυναμική εμπειρία που προσφέρει στον επισκέπτη το Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών και ολοκληρώνεται στην γενέτειρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, στον Αρχαιολογικό Χώρο και Μουσείο Πέλλας.
«Είναι όραμά μας να φέρουμε τους δυο χώρους, τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό, κοντά και μεγάλη μας χαρά που μοιραζόμαστε αυτό το όραμα και με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Μέσα από τις τρεις νέες παραγωγές, που υλοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στοχεύει στην ανάδειξη του πολιτιστικού της πλούτου, δίνοντας έμφαση στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων», δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Βίκυ Χατζηβασιλείου, δήλωσε: «H αλληλένδετη σχέση Τουρισμού και Πολιτισμού είναι αδιαμφισβήτητη και τα οφέλη που προκύπτουν πολλαπλά. Ο Ελληνικός Πολιτισμός αποτελεί το βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας μας και η αποτελεσματική ανάδειξή του, η επιτυχημένη επικοινωνία και προβολή του πολιτιστικού μας προϊόντος συνιστά μια τεράστια πρόκληση στο σύγχρονο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου συνεχώς διαμορφώνονται νέες τάσεις στον τουρισμό. Βασικό επίσης, χαρακτηριστικό του Πολιτισμού είναι η εξωστρέφεια και για αυτό το λόγο τα πολιτιστικά αγαθά επιβάλλεται να γίνονται πανανθρώπινο «κτήμα», να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες τους, να συνδιαλέγονται με αυτό. Εμείς στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αξιοποιούμε όλα τα εργαλεία για την προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της περιοχής μας, που είναι ένας ευλογημένος τόπος, ένα σταυροδρόμι πολιτισμών, διαθέτει πλούσια πολιτιστική κληρονομιά. Μέσα από στοχευμένες δράσεις και με στρατηγικές συνεργασίες προωθούμε τους μοναδικής σπουδαιότητας και εμβέλειας αρχαιολογικούς χώρους. Σε αυτό το πλαίσιο εντάξαμε τη συνεργασία μας με τη Marketing Greece για τη δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού για το Πολυκεντρικό Μουσείο των Αιγών, το Αρχαιολογικό Πάρκο και Μουσείο Δίου και τον Αρχαιολογικό Χώρο και Μουσείο Πέλλας και ευελπιστούμε στο μέλλον να δημιουργήσουμε περιεχόμενο και για τους άλλους θησαυρούς της περιοχής μας».
Στη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχουν:
Partners| Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμος Θεσσαλονίκης, Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, AEGEAN, Fraport Greece, Eurobank, Marketing Greece, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ)
Associates| Electra Hotels & Resorts, Grand Hotel Palace, Tor Hotel Group, Hyatt Regency, Stanta Real Estate Management