Η Περιφέρεια ενημέρωσε νωρίτερα σήμερα, πως συνολικά 85 αποχιονιστικά μηχανήματα (60 αλατιέρες και 25 βοηθητικά οχήματα)
επιχειρούν σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο της Κεντρικής Μακεδονίας και σε βασικές οδικές αρτηρίες του επαρχιακού οδικού δικτύου, ευθύνης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το ζήτημα είναι ότι όσο περνάει η ώρα οι δρόμοι παγώνουν, κινήσεις έπρεπε σαφώς να γίνουν νωρίτερα και προληπτικά, όχι κατασταλτικά, γιατί ένα τροχαίο δεν είναι δύσκολο να συμβεί, όπως δυστυχώς το πρωινό στην Ημαθία, που στοίχισε τη ζωή ενός 38χρονου. Στο εξωτερικό αλάτι ρίχνουν πριν την χιονόπτωση ή την πρώτη ώρα για να καίγεται απευθείας, όχι όταν έχει παγώσει και χρειάζονται τόνοι και να μην έχει αποτέλεσμα.
Μία επιβάτης των ΚΤΕΛ Πέλλας, μας έστειλε βίντεο τη διαδρομή Γιαννιτσών – Θεσσαλονίκης, το απόγευμα της Τρίτης, 10 Ιανουαρίου, και φαίνεται χαρακτηριστικά η κατάσταση στο οδικό δίκτυο.
Κάποιοι επιβάτες θεώρησαν πως κακώς ταξίδεψαν, βλέποντας ότι δεν έγινε σχεδόν σε κανένα σημείο της ΕΟ Γιαννιτσών – Θεσσαλονίκης, αποχιονισμός και ίσως ήταν επικίνδυνο για την ασφάλεια τους.
Ευτυχώς, που τα ΚΤΕΛ Πέλλας και τα μέσα μαζικής μεταφοράς θεωρούνται από τα ασφαλέστερα μέσα συγκοινωνίας. Να υπενθυμίσουμε, ότι καλό θα ήταν αυτές τις μέρες, αν δεν κρίνονται απαραίτητοι λόγοι, να μειώνουμε τις διαδρομές, ειδικά με τα ΙΧ επιβατηγά και όταν γίνεται αυτό να οδηγούμε με μειωμένες ταχύτητες, κρατώντας αποστάσεις ασφαλείας.
Δεν αρκούν μόνο οι ανακοινώσεις για κινητοποίηση του μηχανισμού αποχιονισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας