Τέλος στην εκκρεμότητα χιλιάδων διπλωμάτων οδήγησης, παλαιών προς ανανέωση και νέων επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση
επαναφέροντας για ένα μεταβατικό διάστημα το προηγούμενο καθεστώς.
Το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα κατατεθεί στη Βουλή την ερχόμενη Τρίτη, σύμφωνα με ενημέρωση του προέδρου του σώματος, Κώστα Τασούλα στη Διάσκεψη των προέδρων. Για να υπάρξει το δυνατόν ταχύτερη επίλυση του προβλήματος, το νομοσχέδιο θα συζητηθεί με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη, η νομοθετική ρύθμιση επί της ουσίας θα επαναφέρει το παλιό καθεστώς απόκτησης διπλωμάτων οδήγησης. Όπως δήλωσε στον Realfm, το παλαιό καθεστώς θα ισχύσει για χρονικό διάστημα 6-9 μηνών «μέχρι να μπορούμε να μεταβούμε στο νέο καθεστώς». Το παλαιότερο καθεστώς για τις ιατρικές εξετάσεις και την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια επιτροπή θα ισχύσει και για τα άτομα άνω των 74 ετών.
«Αυτή τη στιγμή ο νόμος που ψηφίστηκε το 2018 είναι ανεφάρμοστος για μια σειρά από λόγους. Αυτό σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή 105.000 συμπολίτες μας δεν μπορούν να πάρουν δίπλωμα, τόνισε ο κ. Κεφαλογιάννης.
Παράλληλα, ο υφυπουργός Μεταφορών χαρακτήρισε ιδιαίτερα περίπλοκο το έργο της εξυγίανσης των συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και σημείωσε ότι θα χρειαστούν βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες παρεμβάσεις.
Σε ότι αφορά το νομό Πέλλας, υπ’ ευθύνη του αν. προϊστάμενου Χρήστο Νιστέλκα, τον τελευταίο ενάμισι μήνα, οι εξετάσεις έχουν ξεκινήσει και υπάρχει μια ροή – λόγω του ότι υπάρχει η πίστα στην Κρύα Βρύση για τη διενέργεια εξετάσεων υποψηφίων οδηγών (ΚΕΕΥΟ)- ενώ σε άλλους νομούς παραμένουν “κολλημένοι” στο προηγούμενο καθεστώς, που δημιούργησε χάος για σχεδόν 9 μήνες, αρχικά λόγω αποχής των εξεταστών, που έμεναν απλήρωτοι και στη συνέχεια, λόγω του Νομοσχεδίου Σπίρτζη, που αποδείχθηκε ανεφάρμοστο στην πράξη…
protothema