Sunday, 17 November, 2024

ΕΦΚΑ: Αντί να τους απολύσουν όλους μετά τις καταγγελίες, βγάζουν 5ψήφιο αριθμό εξυπηρέτησης

Οι καταγγελίες για μη εξυπηρέτηση των πολιτών από εργαζόμενους στον ΕΦΚΑ έχουν φουντώσει το τελευταίο διάστημα για τον ΕΦΚΑ

«Το πρόβλημα με την εξυπηρέτηση των πολιτών δυστυχώς είναι εξίσου σημαντικό με το πρόβλημα των εκκρεμών συντάξεων» δήλωσε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» o εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ, Όμηρος Τσάπαλος.
«Οι καταγγελίες που έχουμε είναι πάρα πολλές. Είμαστε πρώτοι σε κατηγορίες για ελλιπή εξυπηρέτηση στον Συνήγορο του Πολίτη. Δεν τιμά κανέναν αυτή η κατάσταση και πρέπει να αλλάξει. Η πανδημία συνέβαλε στο να επιδεινωθεί το πρόβλημα (σ.σ. της μη εξυπηρέτησης). Υπάρχει πάρα πολύ μεγάλος αριθμός κλήσεων που δέχονται καθημερινά τα υποκαταστήματα. Στον ΕΦΚΑ αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα και του χαλασμένου και του κατεβασμένου τηλεφώνου» συμπλήρωσε, προαναγγέλλοντας την δημιουργία μια νέας τηλεφωνικής γραμμής.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Τσάπαλο, δημιουργείται ένα νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρου για όλους τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου Εργασίας. «Ο πενταψήφιος αριθμός θα είναι δωρεάν, θα εξυπηρετεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 μέρες την εβδομάδα, ενώ ημερησίως θα εξυπηρετεί έως 30.000 κλήσεις». Γιατί κύριοι να δημιουργηθεί αριθμός εξυπηρέτησης με ηχογραφημένα μηνύματα και πάλι να μην μπορεί άμεσα να μιλήσει ο πολίτης και να εξυπηρετείται; Απολύσεις άμεσα σε όσους έχουν γαντζώσει τις καρέκλες, περιμένουν νέοι άνθρωποι με πέντε πτυχία. Ξεκαθάρισμα τώρα. Αυτά δεν υποσχόταν ο πρωθυπουργός προεκλογικά; Αλλά που να χάσουμε ψηφοφόρους…
«Εντός του Καλοκαιριού θα είναι έτοιμος ο πενταψήφιος. Είναι προτεραιότητα να τεθεί σε λειτουργία, μαζί με το θέμα της μείωσης των εκκρεμών συντάξεων» τόνισε, ενώ όπως διευκρίνισε, ο υπάλληλος αν μπορεί θα λύνει την ώρα της κλήσης το πρόβλημα του πολίτη. «Αλλιώς θα ψάχνει το θέμα με τις αρμόδιες υπηρεσίες και εντός εύλογου χρονικού διαστήματος θα παίρνει ο ίδιος υπάλληλος τον πολίτη και θα του απαντά».
Οι καταγγελίες για μη εξυπηρέτηση των πολιτών από εργαζόμενους στον ΕΦΚΑ έχουν φουντώσει το τελευταίο διάστημα, ενώ και ο νέος διοικητής του οργανισμού, αφότου ανέλαβε, ζήτησε από τους εργαζομένους να εξυπηρετούν τους πολίτες και να σηκώνουν το τηλέφωνο.
«Υπάρχει περίπτωση πολίτη που έκανε 40 χιλιόμετρα για να πάει σε υποκατάστημα ΕΦΚΑ γιατί οι υπάλληλοι δεν σήκωναν το τηλέφωνό. Υπάρχουν περιπτώσεις υποκαταστημάτων όπου συστηματικά δεν εξυπηρετούν τον κόσμο. Θα υπάρχουν και πειθαρχικές διαδικασίες ώστε ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες τους» υπογράμμισε ο εκπρόσωπος Τύπου.
Εκκρεμείς συντάξεις 3 και τεσσάρων ετών…
Σχετικά με το θέμα των εκκρεμών συντάξεων, υποστήριξε ότι παρατηρείται αποκλιμάκωση για 7ο συνεχή μήνα. «Τον Μάρτιο του 2021 είχαμε 137.000 εκκρεμείς κύριες συντάξεις, 20% λιγότερες από έναν χρόνο πριν. Αργά, αλλά σταθερά μειώνεται το στοκ»! δήλωσε. Τώρα το πως ζει κάποιος ο οποίος περιμένει τη σύνταξη του τόσα χρόνια, δεν τους ενδιαφέρει.
Όμως, συνέχισε, αναμένονται αυξημένες αιτήσεις συνταξιοδότησης εντός του 2021. «Θα πρέπει να διπλασιάσουμε τους ρυθμούς απονομής των νέων συντάξεων αν θέλουμε το στοκ των εκκρεμών συντάξεων να εξαλειφθεί».

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου