Μονιμοποιείται η υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού του e-ΕΦΚΑ για τους ασφαλισμένους ενώ παράλληλα διατίθενται
50 ακόμα ηλεκτρονικές υπηρεσίες, και αναμένεται και νέα τηλεφωνική γραμμή 24ωρης λειτουργίας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και την αποφυγή ταλαιπωρίας των πολιτών.
Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ «η μονιμοποίηση και επέκταση του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού και η παροχή 50 ηλεκτρονικών υπηρεσιών, θα αυξηθούν σταδιακά καλύπτοντας ολοένα και περισσότερες συναλλαγές με τους πολίτες».
Στόχος του e-ΕΦΚΑ είναι τα δυο παραπάνω εργαλεία να συνδυαστούν με την διάθεση επιπλέον ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Φορέα μέσω των ΚΕΠ, την υπηρεσία myEFKAlive που σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία καθώς και με το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων το οποίο θα λειτουργεί 24ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν για τους πολίτες και με μηδενικό χρόνο απόκρισης.
Αναλυτικά σύμφωνα με την ανακοίνωση του φορέα:
Ι) Επεκτείνονται και γίνονται μόνιμο μέτρο τα ηλεκτρονικά ραντεβού
Με απόφαση της Διοίκησης του Φορέα, το σύστημα των ηλεκτρονικών ραντεβού καθίσταται πλέον μόνιμο μέτρο καθώς, τον καιρό της πανδημίας συνέβαλε σημαντικά στην αποφυγή της ταλαιπωρίας των πολιτών και στην καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών. Παράλληλα, ο e-ΕΦΚΑ προχωρά από την Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021 στην επέκταση των διαθέσιμων ραντεβού από δυο εβδομάδες που είναι σήμερα στις τρεις εβδομάδες. Είναι χαρακτηριστικό πως από τον Σεπτέμβριο του 2020 μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 565.000 ραντεβού στα τοπικά υποκαταστήματα.
Υπενθυμίζεται πως η δυνατότητα ηλεκτρονικού ραντεβού παρέχεται μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης του Δημοσίου Gov.gr καθώς και της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/rv
ΙΙ) 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τον πολίτη
Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια τέθηκαν σε λειτουργία από τον e-ΕΦΚΑ 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες οι οποίες εξυπηρετούν καθημερινά χιλιάδες ασφαλισμένους, συνταξιούχους, λογιστές, αυταπασχολούμενους κλπ. Κάθε μήνα πραγματοποιούνται πάνω από 1 εκατομμύριο ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτρέποντας αντίστοιχες μετακινήσεις από και προς τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ. Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ παροτρύνει τους πολίτες να μην επισκέπτονται τα υποκαταστήματα για συναλλαγές που μπορούν μέσα σε ελάχιστα λεπτά να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από το σπίτι ή το γραφείο τους.
Άμεσος στόχος του e-ΕΦΚΑ είναι:
Α) Η σταδιακή αύξηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Β) όσες υπηρεσίες παρέχονται ηλεκτρονικά αλλά και μέσω των υποκαταστημάτων, σταδιακά να διατίθενται μόνο ηλεκτρονικά, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στην αποφόρτιση των υπαλλήλων και την αξιοποίηση τους σε πτυχές του Φορέα με αυξημένες ανάγκες.
«Η μονιμοποίηση του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού, η ενίσχυση και ανάδειξη των ηλεκτρονικών υπηρεσιών σε συνδυασμό με την δημιουργία του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου που δρομολογούμε, θα συμβάλουν σημαντικά στη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων από τον ΕΦΚΑ», δήλωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης και πρόσθεσε:
«Είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε προς τη κατεύθυνση αυτή με όποιες προσπάθειες και με όποιες συγκρούσεις και αν απαιτηθούν. Οι Έλληνες πολίτες δικαιούνται να αισθάνονται -και στη περίπτωση του ΕΦΚΑ- πολίτες κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης».
Από την πλευρά του ο Διοικητής του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξής σημείωσε: «H νέα Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ θέτει ως άμεση προτεραιότητα την επίλυση των προβλημάτων εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Με ένα πλέγμα δράσεων άμεσης εφαρμογής βελτιώνουμε την καθημερινότητα των πολιτών στις συναλλαγές τους με τον Φορέα και δρομολογούμε την υλοποίηση νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που θα περιορίσουν αισθητά την ταλαιπωρία. Σε αυτή τη μάχη καλούμε όλους τους υπαλλήλους του Φορέα να ενώσουμε δυνάμεις και να λύσουμε από κοινού τα προβλήματα. Και είμαι βέβαιος πως θα το πετύχουμε».