Έρχονται σαρωτικές μειώσεις έως και 50% στα πρόστιμα του ΚΟΚ, την ώρα που η χώρα μας εξακολουθεί να κατέχει το θλιβερό ευρωπαϊκό ρεκόρ στα θανατηφόρα τροχαία
Διπλώματα οδήγησης που χορηγούνται με παρέμβαση βουλευτών, εκατοντάδες θάνατοι και χιλιάδες ανάπηροι από τροχαία. Άθλια οδηγική συμπεριφορά. Από το 2012 εως σήμερα χάθηκαν στους ελληνικούς δρόμους περισσότεροι από 4.000 άνθρωποι, οι περισσότεροι σε παραγωγική ηλικία. Δώδεκα στους 100 Έλληνες κινδυνεύουν από σοβαρό ατύχημα τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους. Κάθε χρόνο χάνονται 255 παιδιά και νέοι από 0-24 ετών. Πέραν του οικογενειακού και κοινωνικού κόστους, τα τροχαία στοιχίζουν στην χώρα μας 1,7% του ΑΕΠ, δηλαδή τρία δισ. ευρώ. Τα παραπάνω είναι ορισμένα μόνο στοιχεία που αναδύονται από το 77σέλιδο κείμενο της κοινοβουλευτικής επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, αλλά και από τα πρακτικά των συνεδριάσεών της από το 2016 έως και σήμερα. Πρόκειται για συμπεράσματα από τις ομιλίες, καταγγελίες και προτάσεις ειδικών επιστημόνων, εξειδικευμένων φορέων και παθόντων, που περιέγραψαν την άκρως επικίνδυνη κατάσταση που επικρατεί στους ελληνικούς δρόμους. Εισηγήσεις που στο σύνολό τους έχουν μια κοινή συνισταμένη, πως δεν πρέπει να μειωθούν τα πρόστιμα για παραβιάσεις του ΚΟΚ, τουλάχιστον έως ότου η χώρα μας αποκτήσει ευρωπαϊκή οδηγική κουλτούρα και εντατικοποιήσει τους ελέγχους στους οδικούς άξονες.
protothema
Οι Έλληνες «ξεκληρίζονται» στην άσφαλτο: 140.000 νεκροί και 350.000 ανάπηροι σε 60 χρόνια