Ο Γιάννης Σηφάκης συναντήθηκε με τους εργαζόμενους στη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης Γιαννιτσών, με το Μουσικό Γυμνάσιο- Λύκειο Γιαννιτσών και το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών
Ενημερώθηκε για τα προβλήματα που τους απασχολούν και επεξεργάστηκε μαζί με τους εργαζόμενους την προώθηση της λύσης τους.
Στη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης Γιαννιτσών συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τα εκκρεμή ιδιοκτησιακά θέματα που ανέδειξε με επιστολή του προς την πολιτική ηγεσία ο προϊστάμενος Κοσμάς Ερυθρόπουλος, θέματα που η λύση τους θα ανακουφίσει πολλούς συμπολίτες μας. Θέματα οδοιπορικών των εργαζομένων στις μετακινήσεις για την εκτέλεση του καθήκοντος τους , εκκρεμοτήτων στην εκκαθάριση οικονομικών θεμάτων που έχουν «κολλήσει» στον Επίτροπο Θεσσαλονίκης (όπου υπάρχει πραγματικό πρόβλημα με τις μεγάλες καθυστερήσεις σε εγκρίσεις αποφάσεων) και άλλα θέματα. Αποφασίστηκαν κινήσεις προς την κατεύθυνση διευκόλυνσης της λύσης τους.Ο βουλευτής, μετά την κινητοποίηση των μαθητών την προηγούμενη βδομάδα και το υπόμνημα που του υποβλήθηκε από τους μαθητές, ζήτησε να επισκεφθεί τα σχολεία οι μαθητές των οποίων κινητοποιήθηκαν για να συζητήσει επιτόπου με τους καθηγητές, τους γονείς και τους μαθητές για τα πραγματικά προβλήματα και τις δυνατότητες επίλυσης τους.
Στο Μουσικό Σχολείο Γιαννιτσών συναντήθηκε με τη Διευθύντρια Ελένη Πισμίση, καθηγητές του σχολείου, τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και τους εκπροσώπους του 15μελούς των μαθητών. Άκουσε τα προβλήματα τους με κυρίαρχα το κτιριακό θέμα του σχολείου (έχει εξασφαλιστεί οικόπεδο για την ανέγερση νέου σχολείου, αυτή τη στιγμή γίνονται οι μελέτες) για να σταματήσει το σχολείο αυτό να λειτουργεί σε λυόμενες αίθουσες στις οποίες η λειτουργία είναι ασφυκτική και λόγω του μικρού μεγέθους τους. Υποσχέθηκε να παρακολουθήσει από κοντά την εξέλιξη των μελετών και να πιέσει για την χρηματοδότηση της κατασκευής του νέου σχολείου.Ακόμη συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την μη έγκαιρη έλευση όλων των καθηγητών, αλλά και το σημαντικό θέμα της μη δυνατότητας πιστοποίησης των μουσικών σπουδών μέσα στο σχολείο, το σχολείο να δίνει την δυνατότητα, με πιστοποίηση των ικανοτήτων του μαθητή ή του αποφοίτου μέσω κάποιας εξεταστικής διαδικασίας, για ευκολότερη πρόσβαση στην αγορά εργασίας. Ετέθη στη συζήτηση και το αίτημα για προμήθεια νέων μουσικών οργάνων αφού μια δεκαετία δεν υπήρξε καμιά προμήθεια.
Ο βουλευτής με την προγενέστερη ενασχόληση του σε ερασιτεχνικό και συλλογικό επίπεδο μέσω του μουσικού συλλόγου «Ο ΑΡΙΩΝ» με τη μουσική (ακόμη και οι δύο γιοί του είναι μουσικοί) εξέφρασε τη θέληση του να ενδιαφερθεί ιδιαίτερα με τα θέματα που απασχολούν το μουσικό σχολείο και υποσχέθηκε νέα συνάντηση σύντομα μετά από κάποια πιθανά αποτελέσματα από την προώθηση εκ μέρους του των θεμάτων στην κεντρική διοίκηση.
Στα 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών συναντήθηκε με τους διευθυντές και καθηγητές. Ενημερώθηκε για τη δυσκολία που δημιουργήθηκε από την κατάργηση κάποιων ολιγομελών τμημάτων στην τελευταία τάξη και την οδήγηση των μαθητών των τμημάτων αυτών να φοιτήσουν σε άλλες πόλεις που είναι μακριά με αποτέλεσμα να σταματήσουν πολλά παιδιά τις σπουδές τους. Υποσχέθηκε άμεσα να μεταφέρει αυτό το πρόβλημα στο Υπουργείο και να επιδιωχθεί η αντιμετώπιση του.
Συζητήθηκε, παρουσία του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας Θωμά Μπαχαράκη και του διευθυντή, τέως Δημάρχου, Αντώνη Βασιλειάδη η διαδικασία της πρακτικής άσκησης (της μαθητείας) των σπουδαστών, πως καλύτερα οι τοπικές επιχειρήσεις θα συμβάλλουν στην απόκτηση πρακτικής εμπειρίας των μαθητών. Ακόμη η ανάγκη ενημέρωσης των μαθητών (από τα Γυμνάσια ακόμη) ότι πλέον υπάρχει εξέλιξη και μετά το ΕΠΑΛ με τις πανεπιστημιακές σχολές που ψηφίστηκαν και θα γίνουν για τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ που θα δίνουν πιστοποιημένη γνώση που αποδέχεται η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ακόμη επιδιώκουν την ολοκλήρωση της ενεργειακής αναβάθμισης του σχολείου (με δεδομένο ότι με το έργο που ολοκληρώθηκε αναβαθμίστηκε το μισό κτίριο) και την ένταξη στην β’ φάση ενεργειακής αναβάθμισης και την αντικατάσταση των λεβήτων και των καυστήρων θέρμανσης.
Ο βουλευτής δεσμεύτηκε να προσπαθήσει για την προώθηση των προαναφερόμενων θεμάτων.