Συνεδρίαση διά τηλεδιάσκεψης, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020, ώρα 19:30, για λήψη απόφασης επί του παρακάτω θέματος
της Ημερήσιας Διάταξης:
«Ενημέρωση περί της υφιστάμενης κατάστασης στο Δήμο Πέλλας για τον κορονοϊο-Covid-19 και συζήτηση των ενεργειών που πρέπει να αναληφθούν για τον περιορισμό της μετάδοσής του».
2. Οι λοιποί αποδέκτες προς ενέργεια, πλην των οργάνων των Ο.Τ.Α, στους οποίους επίσης απευθύνεται η παρούσα πρόσκληση, παρακαλούμε όπως ορίσουν κατάλληλο εκπρόσωπό τους για συμμετοχή στη συνεδρίαση.
3.Η τηλεδιάσκεψη θα διεξαχθεί με χρήση του συστήματος Webex-Cisco που έθεσε στη διάθεση των δήμων η ΚΕΔΕ.
4.Η συμμετοχή στην τηλεδιάσκεψη με πλήρη χαρακτηριστικά (εικόνα και ήχο) μπορεί να γίνει με τις παρακάτω συσκευές:
α) Σταθερό Ηλεκτρονικό Υπολογιστή (Η/Υ) (Desktop), συνδέοντας ακουστικά, μικρόφωνο και κάμερα.
β) Φορητό Η/Υ ( Laptop), συνδέοντας ακουστικά, μικρόφωνο και κάμερα ή με χρήση ενσωματωμένων, αν διατίθενται στη συσκευή σας.
γ) Android Tablet ή Apple Ipad
δ) Android Smartphone ή Apple Iphone.
5.Βασική προϋπόθεση για τη χρήση των παραπάνω συσκευών είναι η ύπαρξη ενεργούς σύνδεσης στο διαδίκτυο, στο χώρο από τον οποίο θα γίνει η συμμετοχή στην τηλεδιάσκεψη.
6.Αν δεν διατίθεται συσκευή ή δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, η συμμετοχή είναι εφικτή μέσω σταθερού τηλεφώνου, καλώντας σε αριθμό που θα υποδειχθεί από το Δήμο μας.
7.Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τον τρόπο συμμετοχής στην αναφερόμενη συνεδρίαση, μπορούν οι δημοτικοί σύμβουλοι και οι εκπρόσωποι των καλούμενων φορέων να απευθύνονται είτε με την αποστολή ηλεκτρονικής επιστολής (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση Dimos@giannitsa.gr είτε με κλήση στον αριθμό τηλεφώνου 2382350808, προκειμένου να καταστεί δυνατή η συμμετοχή τους στη συνεδρίαση.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ Ζαχαρίας Σπαθόπουλος