Η βουλευτής Πέλλας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Θεοδώρα Τζάκρη πραγματοποίησε την Τρίτη, 22-6-2021, συνεργασία στα γραφεία
του επιβατικού σταθμού Θεσσαλονίκης με τον Προϊστάμενο Κυκλοφορίας Μακεδονίας Θράκης του ΟΣΕ Χρήστο Τούρτα και την Προϊσταμένη Κυκλοφορίας του Τμήματος Επιθεώρησης Θεσσαλονίκης Τασούλα Δημητριάδου καθώς και με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ένωσης Σταθμαρχώνκαι πιο συγκεκριμένα τον πρόεδρο Ανδρέα Μπούρα και τα μέλη Αλέξη Γκαλίτσιο σταθμάρχη και Δημήτρη Ουσταγιαννίδη, μηχανοδηγό με αντικείμενο την εκπεφρασμένη πρόθεση της Διοίκησης του ΟΣΕ να καταργήσει το Σιδηροδρομικό Σταθμό της Έδεσσας.
Από την πλευρά της η κ. Τζάκρη επεσήμανε κατά την διάρκεια της συνάντησης στον κ. Τούρτα την μεγάλη σημασία που έχει ο σιδηροδρομικός σταθμός της Έδεσσας για την ΠΕ Πέλλας, τόσο για την ασφαλή κίνηση των αμαξοστοιχιών όσο και για την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Σημείωσε ότι από την πλευρά της θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να αναθεωρηθεί η απόφαση της Διοίκησης του ΟΣΕ και επιπλέον ενημέρωσε τους συμμετέχοντες στη συνάντηση ότι κατέθεσε για το θέμα της κατάργησης του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Έδεσσας επίκαιρη ερώτηση στην Βουλή προς τον Υπουργό Μεταφορών, η οποία πρόκειται να συζητηθεί το επόμενο διάστημα με την οποία ζητά επίσης ενημέρωση και για την προαστιακή σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Έδεσσα μέσω Γιαννιτσών (επέκταση του Δυτικού Προαστιακού της Θεσσαλονίκης) και για την αναβάθμιση της υφιστάμενης γραμμής μέσω του έργου της ηλεκτροκίνησης, σιδηροδρομικά έργα που θα μπορούσαν να ενταχθούν στο ιστορικής ευκαιρίας για την χώρα και τις υποδομές της Ταμείο Ανάκαμψης.
Οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ένωσης Σταθμαρχών εξέφρασαν κατά την διάρκεια της συνάντησης με την βουλευτή, τον Προϊστάμενο Κυκλοφορίας Μακεδονίας Θράκης και την Προϊσταμένη Κυκλοφορίας του Τμήματος Επιθεώρησης Θεσσαλονίκης, τη δυσαρέσκειά τους και την έντονη ανησυχία τους για την πρόθεση της Διοίκησης του ΟΣΕ να καταργηθεί ο σιδηροδρομικός σταθμός Έδεσσας. Συγκεκριμένα ανέφεραν ότι ο εν λόγω σταθμός έχει «ανωφέρεια και κατωφέρεια άνω του 29 0/00» και «αιχμή ασφαλείας χειροκίνητη» γεγονός που σημαίνει ότι η κατάργηση του σταθμού της Έδεσσας, θα θέσει σε κίνδυνο τόσο τους μετακινούμενους επιβάτες, όσο και τους εργαζόμενους του Οργανισμού, επισημαίνοντας ότι η γραμμή Πλατύ- Φλώρινα-Πλατύ της οποίας ενδιάμεσος σταθμός είναι η Έδεσσα, είναι περίπου 320 χιλιόμετρα και διαρκεί περί τις τεσσεράμισι ώρες. Επιπλέον, σημείωσαν ότι σε περίπτωση ατυχήματος (που έχει συμβεί στο παρελθόν) θα κινδυνεύσουν οι υποδομές της γραμμής καθώς και το τροχαίο υλικό, υπογραμμίζοντας την ανάγκη διατήρησης του σταθμού της Έδεσσας αλλά και την ικανοποιητική στελέχωση των Υπηρεσιών του Οργανισμού.
Ο κ. Τούρτας ενημέρωσε την κ. Τζάκρη ότι από το 1998 το μόνιμο αίτημά της υπηρεσίας προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών είναι η επαρκής στελέχωση του ΟΣΕ ώστε να ενισχυθούν οι υπηρεσίες του με έμψυχο δυναμικό, ιδιαίτερα με σταθμάρχες και κλειδούχους, για να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου όλης της Βόρειας Ελλάδας, το οποίο αίτημα είναι έτι επιτακτικότερο σήμερα λόγω των επικείμενων αθρόων συνταξιοδοτήσεων του προσωπικού του ΟΣΕ και ιδιαίτερα στους κλάδους των σταθμαρχών και των κλειδούχων. Ζήτησε δε και από την ίδια να συμβάλει στην προσπάθεια για την ενίσχυση του προσωπικού του ΟΣΕ στις ειδικότητες αυτές προκειμένου να μην αναγκάζεται η διοίκηση να κλείνει σταθμούς, λόγω έλλειψης προσωπικού.
Το αποτέλεσμα της συνάντησης ήταν ότι σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις του Προϊσταμένου Κυκλοφορίας Μακεδονίας Θράκης κ. Τούρτα ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Έδεσσας δεν κλείνει όσο υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό για την στελέχωσή του.