Το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου τριών Τέκνων καλεί τις τρίτεκνες οικογένειες των δήμων Εδέσσης και Σκύδρας να παρευρεθούν στις ακόλουθες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν
στις 16 Φεβρουαρίου 2019, ημέρα Σάββατο και ώρα 17:30, στην Αίθουσα του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Έδεσσας και Αλμωπίας, Φλωρίνης 4 Έδεσσα:
-Βράβευση μητέρων που απέκτησαν το 3ο τέκνο εντός του 2018,
-Κοπή βασιλόπιτας του Συλλόγου
-Διοικητικός και Οικονομικός Απολογισμός 2018 και
-Ενημέρωση των μελών(τις τελευταίες εξελίξεις του αγώνα μας, τους δικαιούχους των νέων οικογενειακών επιδομάτων, τις διαδικασίες για συμπλήρωση του εντύπου Α21, τις μειώσεις των δημοτικών τελών και τελών υδρεύσεως στους Δήμους Εδέσσης και Σκύδρας, τους δικαιούχους κάρτας μειωμένου ναύλου ΚΤΕΛ, τις μειώσεις ναύλων πλοίων, μετεγγραφές, νομοθεσία προσλήψεων, κάρτα μέλους κ.α.)
Οι γονείς που απέκτησαν το 3ο τέκνο εντός του 2018 να ενημερώσουν τον Σύλλογο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση: triteknoi_edessa@yahoo.gr ή με μήνυμα στο τηλέφωνο 6944161115 ή στο γραφείο του συλλόγου κατά την ημέρα και ώρες λειτουργίας του(Φλωρίνης 4 κάθε Τετάρτη από 19:00 -20:00) έως και
14-2-2018. Τα στοιχεία που απαιτούνται: Αριθμός Μητρώου στον Σύλλογο και Ονοματεπώνυμο μητέρας.
Επίσης, υπενθυμίζουμε/ενημερώνουμε ότι:
– Το ΚΤΕΛ ΑΕ Ν. ΠΕΛΛΑΣ ενέκρινε την συνέχιση της έκπτωσης 25% στις οικογένειες τριτέκνων, σε όλες της διαδρομές για το 2019, με την επίδειξη θεωρημένης κάρτας. Παρακαλούνται τα μέλη να προσέλθουν στο Γραφείο του Συλλόγου για να γίνει ανανέωση των καρτών επιβίβασης.
–Για την έκδοση κάρτας μέλους και κάρτας για ΚΤΕΛ ΑΕ απαιτούνται δύο φωτογραφίες(διαστάσεων 3χ3) για τους γονείς και τέκνα άνω των 6 έως 25 ετών(άγαμα). Για τα τέκνα(άγαμα) τριτέκνων με αναπηρία ισχύει ανεξαρτήτως ηλικίας.
-Για την εγγραφή νέου μέλους στον σύλλογο απαιτούνται: Πιστοποιητικό οικογενειακής καταστάσεως, φωτοτυπία των ταυτοτήτων και των δύο γονέων, τελευταίο εκκαθαριστικό φορολ/κής δήλωσης.
– Λειτουργία του Γραφείου του Συλλόγου κάθε Τετάρτη, πλην αργιών, από 19:00 έως 20:00
Η συμμετοχή σας είναι η δύναμη του Συλλόγου μας
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ