Friday, 15 November, 2024

Η Lidl ‘’βλέπει’’ Μαρινόπουλο;

Νέο επενδυτικό πρόγραμμα συνολικού ύψους 100 εκατ. ευρώ, έχει σε εξέλιξη και θα ολοκληρώσει μέχρι το Φεβρουάριο του 2017, η Lidl Hellas, με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου των καταστημάτων της, καθώς επίσης και για την επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων στα Τρίκαλα και στην Αττική. Υποψίες συνεργασίας με Μαρινόπουλο αφήνει και η μη διάψευση εκ μέρους της εταιρείας ενός τέτοιου ενδεχόμενου

Τη σχετική αποκάλυψη έκανε ο πρόεδρος της λιανεμπορικής αλυσίδας στην Ελλάδα Ιάκωβος Ανδρεανίδης, προσθέτοντας πως από το Μάιο του 1999, όταν και πάτησε το πόδι της στην ελληνική αγορά, έως και σήμερα, οι συνολικές επενδύσεις της Lidl στη χώρα μας προσεγγίζουν τα 1,3 δισ. ευρώ. Την αφορμή για τις αναφορές του κ. Ανδρεανίδη την έδωσε η παρουσίαση του νέου τύπου καταστήματος «Lidl Νέας Γενιάς» που θα εγκαινιάσει την Πέμπτη 14 Ιουλίου στα Διαβατά της Θεσσαλονίκης. Όπως αναφέρθηκε, πρόκειται για μια επένδυση της τάξης των 4 εκατ. ευρώ και είναι το δεύτερο της σειράς, αφού μόλις πριν λίγες μέρες ένα ανάλογο κατάστημα έκανε το «ντεμπούτο» του στην Κρήτη.

Όσο για το επίμαχο θέμα των ημερών, σχετικά με τις εξελίξεις στον Μαρινόπουλο, τα στελέχη της Lidl δήλωσαν πως παρακολουθούν με ενδιαφέρον τις εξελίξεις ελπίζοντας να βρεθεί λύση, χωρίς ωστόσο να διαψεύδουν κατηγορηματικά το ενδεχόμενο συνεργασίας μετά από ερώτηση δημοσιογράφων.

Μέχρι τον Οκτώβριο, στόχος είναι να δημιουργηθούν άλλα τέσσερα νέα σημεία πώλησης της κατηγορίας «Lidl Νέας Γενιάς» ύψους επένδυσης 4 εκατ. ευρώ έκαστο. Σύμφωνα με τα επιτελικά στελέχη της Lidl Hellas αυτή τη στιγμή η αλυσίδα διαθέτει πανελλαδικά ένα δίκτυο με 220 καταστήματα και έχει στόχο, στην επόμενη 5ετία, να τα αυξήσει στα 260 – 270 σημεία, αποδεικνύοντας τη δυναμική των discount stores. Επίσης, συνεργάζεται με πάνω από 3.000 Έλληνες προμηθευτές και στα ράφια της υπάρχουν περίπου 1.700 κωδικοί προϊόντων, ενώ το 45% του τζίρου της προέρχεται από ελληνικά προϊόντα. Σε κάποιες κατηγορίες μάλιστα, όπως στη μαναβική το 80% είναι ελληνικά φρούτα και λαχανικά, ενώ στα φρέσκα κρέατα και ψαρικά το 95%. Μέσα στο πρώτο τετράμηνο της εταιρικής χρήσης 2016-2017 (σ.σ Μάρτιος 2016- Φεβρουάριος 2017) ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 6,2% και ξεπέρασε τα 475 εκατ ευρώ. Η Lidl, που συνεργάζεται με 3.000 και πλέον προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών, απασχολεί 5.300 εργαζομένους ενώ στη διάρκεια του τελευταίου χρόνου έχει δημιουργήσει 700 νέες θέσεις εργασίας (+14%), διαθέτοντας σε αυτό το διάστημα επιπλέον 4 εκατ. ευρώ για πρόσθετες παροχές στους υπαλλήλους της. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από τον κ. Ανδρεανίδη στην ανάπτυξη των σχέσεων συνεργασίας με τις ελληνικές παραγωγικές επιχειρήσεις, καθώς η Lidl Hellas , μέσω του προγράμματος food expo Eridanous- μπράντα που αυτή δημιούργησε- προωθεί στα καταστήματα της Lidl, σε 26 χώρες, 150 ελληνικά προϊόντα από 55 διαφορετικούς προμηθευτές. Έτσι, στα ράφια της Lidl διεθνώς τοποθετούνται ελληνικές ελιές, τυρί φέτα, χαλβάς ενώ πέρυσι διατέθηκαν 85.000 τόννοι φρούτων.

Η εταιρεία, πρόκειται να συνεχίσει τις θεματικές εβδομάδες με τις ethnic κουζίνες και σε αυτές θα προστεθούν και αφιερώματα σε ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.

Λιάμης Λεωνίδας

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου