Η καταναλώτρια αφού έκανε χρήση μέρους του προγράμματος, αποφάσισε να καταγγείλει τις συμβάσεις και ζήτησε να της επιστραφεί το κόστος
του ανεκτέλεστου μέρους τους, όπως είχε δικαίωμα, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. Καταναλώτρια υπέβαλε αναφορά στο Συνήγορο του Καταναλωτή κατά εταιρείας παροχής υπηρεσιών αδυνατίσματος και αισθητικής για επιστροφή του ποσού το οποίο αντιστοιχεί στο κόστος των υπηρεσιών που είχε προπληρώσει και μέρος αυτών (των υπηρεσιών) δεν της παρασχέθηκαν λόγω καταγγελίας των συμβάσεών της.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η καταναλώτρια είχε παραγγείλει υπηρεσίες αδυνατίσματος και αισθητικής, υπογράφοντας σχετικές συμβάσεις και προκαταβάλλοντας το συνολικό ποσό των 27.457 ευρώ. Στη συνέχεια, αφού έκανε χρήση μέρους του προγράμματος, αποφάσισε να καταγγείλει τις συμβάσεις και ζήτησε να της επιστραφεί το κόστος του ανεκτέλεστου μέρους τους, όπως είχε δικαίωμα, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. Μετά τη μεσολάβηση της Αρχής, στο πλαίσιο της εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς, και ύστερα από δύο συναντήσεις, όπου έγινε ενδελεχής έλεγχος των αποδεικτικών στοιχείων, η εταιρεία συμφώνησε να της επιστρέψει το συνολικό ποσό των 23.359 ευρώ.
ΑΠΕ – ΜΠΕ
Έδωσε 27.500 ευρώ σε κέντρο αδυνατίσματος και της επέστρεψαν τις 23.500 – Επενέβη ο Συνήγορος του Καταναλωτή