Monday, 23 December, 2024

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Δυτικής Θεσσαλονίκης για κενά αναπληρωτών

Οι χιλιάδες χαμένες ώρες συνεχίζονται, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας επεκτείνονται, τα δικαιώματα των αναπληρωτών περιορίζονται. Να δοθούν όλα τα κενά για τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών από τη Δ/ση  Β/θμιας Εκπ/σης Διεύθυνση και ΠΥΣΔΕ λειτουργούν σε βάρος των αναπληρωτών και με ανισότητες στις τοποθετήσεις

Τα κενά στη Δυτική Θεσσαλονίκη
  Προσλήψεις

αναπληρωτών

Α΄& Β΄& Γ΄ φάση

Προσλήψεις

αναπληρωτών  Γ΄ φάση

Κενά που συνεχίζουν να

υπάρχουν

Γενικής Παιδείας 116 42 39
Τεχνικών Ειδικοτήτων  49 26 13
ΕΑΕ- Εξατομικευμένη 106 0 46
ΕΑΕ- Παράλληλη  58 25  17
Σύνολο 329 93         105

Το σύνολο των κενών μαθημάτων γενικής παιδείας, τεχνικών ειδικοτήτων και ειδικής αγωγής στα σχολεία Δυτικής Θεσσαλονίκης που δεν καλύφθηκαν ούτε με την τρίτη φάση των προσλήψεων αναπληρωτών είναι 115 (39 γενικής παιδείας, 13 τεχνικών ειδικοτήτων, 63 ειδικής αγωγής). Αναλυτικά:

  • Μαθημάτων γενικής παιδείας 39 κενά: Δεν προσλήφθηκε κανένας αναπληρωτής ειδικότητας ΠΕ01, ενώ υπάρχουν 59 ώρες κενό που αντιστοιχούν σε 3 αναπληρωτές, ΠΕ02 προσλήφθηκαν 2 αντί 8 (κενό ωρών 152), ΠΕ03 προσλήφθηκαν 9 αντί 11 (κενό ωρών 212), ΠΕ04.01 προσλήφθηκαν 2 αντί 3 (κενό ωρών 58), ΠΕ04.02 προσλήφθηκαν 3 (κενό ωρών 60), ΠΕ04.04 δεν προσλήφθηκε κανείς αντί 2 (κενό ωρών 34, –είναι η ειδικότητα που το ΠΥΣΔΕ στην έναρξη της χρονιάς κατέγραφε 37 κενά, ζήτησε κάλυψη των 30 και προσλήφθηκαν από προηγούμενες φάσεις 23), ΠΕ04.05 δεν προσλήφθηκε κανείς αντί 1 (κενό ωρών 28), ΠΕ06 προσλήφθηκαν 6 αντί 8 (κενό ωρών 163), ΠΕ08 προσλήφθηκαν 3 αντί 10 (κενό ωρών 193), ΠΕ78 προσλήφθηκαν 2 αντί 4 (κενό ωρών 75 –οι 38 Πολιτική Παιδεία–), ΠΕ80 προσλήφθηκαν 6 αντί 7 (κενό ωρών 132–οι 38 Πολιτική Παιδεία–), ΠΕ79.01 προσλήφθηκε 1 αντί 5 (κενό ωρών 96), ΠΕ86 προσλήφθηκαν 8 αντί 11 (κενό ωρών 228 –οι 56 μαθητεία–), Τεχνολογία : κενό 103 ωρών δεν προσλήφθηκαν 5 αναπληρωτές από ειδικότητες που διδάσκουν το μάθημα.
  • Μαθήματα τεχνικών ειδικοτήτων 13 κενά: Δεν προσλήφθηκε κανένας αναπληρωτής ειδικότητας ΠΕ81, ενώ υπάρχουν 26 ώρες κενό που αντιστοιχούν σε 1 αναπληρωτή, ΠΕ82 προσλήφθηκαν 6 αντί 8 (κενό ωρών 157), ΠΕ83 προσλήφθηκαν 3 αντί 4 (κενό ωρών 72), ΠΕ84 προσλήφθηκε 1 αντί 2 (κενό ωρών 42), ΠΕ87 προσλήφθηκαν 8 αντί 10 (κενό ωρών 205), ΠΕ88 προσλήφθηκαν 4 (κενό ωρών 85), δεν προσλήφθηκε 1 αναπληρωτής ΔΕ0201 (κενό ωρών 28),  Ε.Ε. στην Τεχνολογία : κενό 50 ωρών και Δημιουργική Ζώνη : κενό 53 ωρών δεν προσλήφθηκαν 5 αναπληρωτές από ειδικότητες που διδάσκουν αυτά τα μαθήματα.
  • Μαθήματα Ειδικής αγωγής 63 κενά: Προσλήφθηκαν 25 αναπληρωτές ειδικής αγωγής- παράλληλη στήριξη και υπάρχουν ακόμη 17 κενά, ούτε ένας για τα Τμήματα Ένταξης, ενώ υπάρχουν 46 κενά
  • Για τη φοίτηση των προσφυγόπουλων προσλήφτηκαν 20 αναπληρωτές, ενώ οι τάξεις υποδοχής είναι 24, για τις ΔΥΕΠ προσλήφτηκαν 6 όταν πέρσι για τις ίδιες ΔΥΕΠ είχαν προσληφθεί 10.   
  • Για την ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια δεν έχει προσληφθεί ούτε 1 αναπληρωτής, ενώ στη βάση των περσινών προσλήψεων χρειάζονται 57 αναπληρωτές (δεν προσμετρούνται στα κενά).

Η αντιεκπαιδευτική πολιτική ενάντια στο δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς

2 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων οι χιλιάδες χαμένες ώρες διδασκαλίας για τους μαθητές συνεχίζονται γιατί το υπουργείο παιδείας προσλαμβάνει τους αναπληρωτές κατά φάσεις. Οι ελαστικές σχέσεις εργασίας επεκτείνονται γιατί το υπουργείο ακολουθώντας την πρακτική των προκατόχων του συνεχίζει να μιλάει για διορισμούς χωρίς να έχει πραγματοποιήσει ούτε έναν. Ακόμα και οι 4500 διορισμοί στην Ειδική αγωγή παραπέμπονται αόριστα για το 2020…Για τη Γενική εκπαίδευση ούτε λόγος…! Η ταλαιπωρία και παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων γίνεται καθεστώς για χιλιάδες αναπληρωτές (παραιτήσεις στα νησιά λόγω εργασιακής και οικονομικής εξουθένωσης, χωρίς τις αναγκαίες αναρρωτικές και άδειες μητρότητας, απαξίωση μέσω της προσκόμισης των ίδιων δικαιολογητικών κάθε χρόνο, μείωση του ωραρίου που δικαιούνται με καθυστέρηση μέχρι και δύο μήνες, κ.ά.). Όλα αυτά είναι τα αποτελέσματα της πολιτικής των περικοπών και της λιτότητας που έχουν επιβάλει η ΕΕ και το ΔΝΤ και εφαρμόζονται από όλες τις κυβερνήσεις. Είναι το  κραυγαλέο αδιέξοδο της αδιοριστίας, της αναπλήρωσης κενών από εκπαιδευτικούς που καλούνται κάθε χρόνο να αναπληρώσουν τον εαυτό τους. Εργαζόμενοι που δεν πρέπει να διαμορφώνουν σταθερή σχέση εργασίας, αναπληρωτές, συμβασιούχοι.

Αυτή την πολιτική ήρθε να υπηρετήσει το προσοντολόγιο (ν.4589/2019) της διαρκούς αξιολόγησης προσόντων η οποία θα υποδεικνύει κάθε φορά ποιος είναι άξιος να δουλεύει και ποιος όχι, κουρελιάζοντας όλα τα εργασιακά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι πίνακες ΕΒΠ που εκδόθηκαν με βάση το προσοντολόγιο και οι αντίστοιχες ανακατατάξεις που δείχνουν συναδέλφους με 10 χρόνια προϋπηρεσίας να πέφτουν εκατοντάδες θέσεις λόγω των ακαδημαϊκών προσόντων που μοριοδοτούνται για αυτή τη χρονική στιγμή. Το ψηφισμένο προσοντολόγιο θα αξιοποιήσει επί  το αντιδραστικότερον η κυβέρνηση της Ν.Δ. με το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση που θα φέρει στη βουλή.

Να σταματήσουν οι αδικίες σε βάρος των αναπληρωτών!

Να σταματήσει η απαξιωτική αντιμετώπιση των αναπληρωτών από το Διευθυντή και το ΠΥΣΔΕ

Σε όλες τις προηγούμενες φάσεις των τοποθετήσεων των αναπληρωτών (προσωρινές, α΄ και β΄ φάση γενικής παιδείας και ειδικής αγωγής) οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις υπερασπιζόμενοι μέσα στο ΠΥΣΔΕ τα δικαιώματα των αναπληρωτών, και ιδιαίτερα με τις από κοινού διαμαρτυρίες μας με τους αναπληρωτές στη Διεύθυνση πετύχαμε να δίνονται όλα τα κενά στους αναπληρωτές. Καταγράφουμε ότι οι συλλογικές διαμαρτυρίες που έγιναν για τους κλάδους ΠΕ03 και ΠΕ04 έφεραν αποτελέσματα σχετικά με τα κενά. Ο συλλογικός τρόπος κατάθεσης προτάσεων για τον συμψηφισμό των κενών σχολείων, τόσο στην ειδική αγωγή, όσο και στη γενική παιδεία λειτουργεί θετικά για τα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών και τη τήρηση κανόνων διαφάνειας και αντικειμενικότητας. Όλα αυτά όμως δεν τα ανέχονται Διεύθυνση και μέλη ΠΥΣΔΕ που συμπεριφέρονται με απαράδεκτο τρόπο στους αναπληρωτές. Εναρμονισμένοι πλέον, ο αιρετός της ΔΑΚΕ, το διορισμένο μέλος των ΣΥΝΕΚ στο ΠΥΣΔΕ, το άλλο διορισμένο μέλος και ο Διευθυντής συγκαλύπτουν τα μνημονιακά κόμματα και την κυβέρνηση. Αμφισβητούν ακόμη και αποφάσεις των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ για να προωθήσουν ρουσφετολογικές εξυπηρετήσεις και παραβιάζουν δικαιώματα των αναπληρωτών. Αποφάσισαν με ψήφους 4-1, πριν τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, να κάνουν μετακινήσεις μόνιμων, ποιους άραγε; από μακρινά σε κοντινά σχολεία. Ήδη μετακίνησαν εκπαιδευτικό ΠΕ06 (από Ξυλούπολη στην Πολίχνη) και  εκπαιδευτικό ΠΕ011 (εκλεγμένος ΟΤΑ από ΕΠΑΛ Κουφαλίων στο 2ο ΓΕΛ Ευόσμου) γιατί και οι δύο έκαναν στη δήλωσή τους λάθος! Τα ρουσφέτια τους θα τα ολοκληρώσουν στη συνεδρίαση της Δευτέρας 11/11/2019 αφού πήραν απόφαση το ΠΥΣΔΕ να συζητήσει ξανά ενστάσεις μονίμων εκπαιδευτικών που σε προηγούμενες συνεδριάσεις του τις απέρριψε, αναγράφοντας όμως το περιβόητο σκεπτικό ότι το αίτημά τους θα ξανασυζητηθεί όταν υπηρεσιακοί λόγοι το επιτρέψουν.

Απαιτούμε 

  • Διευθυντής και ΠΥΣΔΕ να σταματήσουν την απαξιωτική αντιμετώπιση των αναπληρωτών.
  • Να ισχύσουν τα ίδια δικαιώματα στις τοποθετήσεις με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  • Να σταματήσουν οι εξυπηρετήσεις και τα κενά που δημιουργήθηκαν να δοθούν στους αναπληρωτές, χωρίς προνομιακή μεταχείριση μονίμων εκπαιδευτικών.
  • Καμία υποχρεωτική-εξαναγκαστική τοποθέτηση αναπληρωτών κατηγοριοποιώντας σχολεία και ανάγκες

–    Να δοθούν όλα τα κενά στους αναπληρωτές, όπως και στις προηγούμενες φάσεις τοποθετήσεων

  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους! Μαζικοί διορισμοί τώρα! Μονιμοποίηση των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Nα δοθούν οργανικές θέσεις στα τμήματα ένταξης. Να εγκριθούν τώρα όλες οι αιτήσεις των σχολείων για τη δημιουργία νέων τμημάτων ένταξης.
  • Πλήρη εργασιακά-ασφαλιστικά-συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές. Ίσα δικαιώματα με τους μόνιμους.
  • Να λειτουργήσει τώρα η Πρόσθετη και η Ενισχυτική διδασκαλία και σε όλα τα σχολεία.
  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.
  • Ουσιαστική ένταξη όλων των προσφυγόπουλων και των παιδιών μεταναστών στην πρωινή σχολική ζώνη με τη λειτουργία επαρκών τμημάτων υποδοχής όπου αυτά φοιτούν. Άμεση πρόσληψη αναπληρωτών.
  • Παλεύουμε για Δημόσιο, Δωρεάν, Ενιαίο και Δημοκρατικό 12χρονο Σχολείο, με δίχρονη προσχολική αγωγή για όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς.
Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου