Συγκλονισμένη εμφανίσθηκε ασθενής στην εκπομπή “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” αφού θέλησε να κλείσει ραντεβού
στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» στην Αθήνα μέσω του 1535.
Ειδικότερα η κυρία Αιμιλία Βρακά, έστειλε στην εκπομπή στιγμιότυπο οθόνης από το μήνυμα που έλαβε για το ραντεβού της λέγοντας “να κλάψω είναι να γελάσω;”.
Το μήνυμα που έλαβε από την πλατφόρμα έλεγε “Δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού στο χρονικό διάστημα μέχρι 31/12/2038, από την ημερομηνία αυτή και μετέπειτα δεν έχουν προγραμματιστεί νέα ραντεβού στο νοσοκομείο”.
Βέβαια, να σημειωθεί πως εν τέλει το πρόβλημα αυτό λύθηκε. Ωστόσο, χαρακτηριστικά είναι τα όσα ανέφερε ο διοικητής του νοσοκομείου κ. Γρηγορόπουλος στην εκπομπή, Συγκεκριμένα ανέφερε ότι πρόκειται για τεχνικό σφάλμα για το οποίο ευθύνεται ο τηλεφωνικός πάροχος που διαχειρίζεται την πλατφόρμα με τα ραντεβού.
Να σημειωθεί, όμως, ότι το πρόβλημα δε λύθηκε άμεσα, αφού το ίδιο πρόβλημα επαναλαμβανόταν και τις επόμενες μέρες, αλλά τουλάχιστον αναγνωρίσθηκε.