Με την απολογία του 27χρονου κατηγορούμενου οδηγού συνεχίζεται αύριο, Παρασκευή (01.12.23) η δίκη για τη θανατηφόρα παράσυρση
της 21χρονης Έμμας πέρσι τον Νοέμβριο, στην Καμάρα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Ο 27χρονος που κρατείται προσωρινά στις φυλακές Νιγρίτας, κατηγορείται για το κακούργημα της επικίνδυνης οδήγησης, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο της 21χρονης. «Φοβήθηκα τι μπορεί να μου κάνει», κατέθεσε η 20χρονη συνοδηγός κατά τη σημερινή δίκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στη Θεσσαλονίκη, όταν ρωτήθηκε γιατί δεν αντέδρασε που ο κατηγορούμενος εγκατέλειψε την Έμμα.
Η νεαρή, που απαλλάχθηκε βάσει βουλεύματος για τη συγκεκριμένη υπόθεση, απάντησε σε ερωτήσεις της Εισαγγελέως και των δικηγόρων τόσο της υποστήριξης της κατηγορίας όσο και της υπεράσπισης. Η ίδια κατέθεσε, όπως και χθες, ότι δεν γνώριζε τον κατηγορούμενο, τονίζοντας ότι απλά τη μετέφερε με το όχημά του στα Λαδάδικα. «Όταν έκανα την κίνηση να βγω με έπιασε από το χέρι και με έβαλε μέσα. Εκείνη την ώρα φοβάσαι τι μπορεί να γίνει με αυτόν. Δεν τον ήξερα, μου έκανε μια εξυπηρέτηση», δήλωσε η συνοδηγός.
Σε ερώτηση της Εισαγγελέως για το τι θα έκανε, αν γύριζε τον χρόνο πίσω, απάντησε ότι θα επέστρεφε για να βοηθήσει την κοπέλα, με την μητέρα της Έμμας να αντιδρά, λέγοντας ότι θα έπρεπε από την πρώτη στιγμή να βγει έξω και να σπεύσει για βοήθεια.
Τι κατέθεσε ο τεχνικός σύμβουλος
Η εξέταση των μαρτύρων ολοκληρώθηκε σήμερα με την κατάθεση του τεχνικού συμβούλου του 27χρονου κατηγορούμενου. Αντικρούοντας το πόρισμα της τεχνικής πραγματογνωμοσύνης, σύμφωνα με την οποία η ταχύτητα του μοιραίου αυτοκινήτου προσδιορίστηκε στα 104 χλμ./ώρα, ο τεχνικός σύμβουλος ανέφερε ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ /ώρα.
Συγκεκριμένα, καταθέτοντας ως μάρτυρας υπεράσπισης, ο ίδιος ανέφερε-μεταξύ άλλων-τα εξής: «Δεν κάναμε αυτοψία, δεν εξετάσαμε εάν έγιναν επεμβάσεις στο όχημα. Σχολιάσαμε την έκθεση άλλου πραγματογνώμονα όσον αφορά την ταχύτητα. Ήταν εσφαλμένος ο μαθηματικός τύπος που εφάρμοσε ο πραγματογνώμονας. Ήταν λάθος υπολογισμός. Η ταχύτητα προκύπτει ανάλογα με τη βλάβη αλλού σταθερού σημείου. Από το χτύπημα προκύπτει ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ/ώρα. Και με αυτή την ταχύτητα μπορεί να προκληθεί θανατηφόρο αποτέλεσμα, αναλόγως με το πού θα χτυπήσει το θύμα».