Θεσσαλονίκη: 6 εκατ. ευρώ για λίφτινγκ στην περιφερειακή οδό
Στον… πηγαιμό για Θεσσαλονίκη εκτός της επικινδυνότητας σε κάθε οδικό χιλιόμετρο, οι οδηγοί είναι στην ”τσίτα” λόγω της συνεχούς προσπάθειας αποφυγής λακουβών και τεράστιων τρυπών που έχουν ανοίξει από τη χρόνια φθορά του οδοστρώματος.
Επιτέλους, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αποφάσισε να ασχοληθεί και προγραμματίζει για το Σεπτέμβριο έργα σε διάφορα σημεία της περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης. Άλλωστε, ανάλογες εργασίες θα γίνουν και σε άλλα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας, όπως έχει ειπωθεί και ευελπιστούμε να αφορούν και το οδικό δίκτυο της Πέλλας. Έστω, τα επικίνδυνα κομμάτια…
Η εργολαβία ύψους 6 εκ. ευρώ είναι ήδη στον έλεγχο νομιμότητας από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης και η αρμόδια αντιπεριφέρεια Υποδομών είναι έτοιμη για την έναρξη των εργασιών.
Οι εργασίες συντήρησης του οδοστρώματος έχουν προγραμματιστεί να γίνουν σε όλο το μήκος της περιφερειακής οδού από τη συμβολή της με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Αθηνών (κόμβος Λαχαναγοράς) μέχρι τον κόμβο στο νοσοκομείο του «Αγίου Παύλου» (Κ13).
Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιπεριφερειάρχη, Στάθη Αβραμίδη, οι δημοπρασίες έχουν γίνει και έχουν επιλεγεί οι ανάδοχοι και απομένει πλέον η έγκριση από τον έλεγχο νομιμότητας.
Αυτό αναμένεται να γίνει τις επόμενες μέρες και από τον επόμενο μήνα να ανοίξουν σταδιακά τα εργοτάξια για την αποκατάσταση της ασφάλειας του οδοστρώματος στην περιφερειακή οδό, αλλά και για διαγραμμίσεις, κοπή χόρτων, επισκευή πινακίδων σήμανσης κτλ.
Όλο το προηγούμενο διάστημα πάντως συνεργεία δούλευαν στην περιφερειακή οδό ώστε να αποκαταστήσουν βλάβες, κλείνοντας τρύπες και αποκαθιστώντας το κατεστραμμένο διαχωριστικό στηθαίο ασφαλείας. Επίσης ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος της αποκατάστασης του ηλεκτροφωτισμού και οι εργασίες όποτε προκύψουν νέα προβλήματα θα μπορούν να γίνουν άμεσα, καθώς έχει εξασφαλιστεί κονδύλι 200.000 ευρώ γι’ αυτό το σκοπό.
Οι σχετικές εργασίες είναι σε εξέλιξη, αφού προβλήματα συνεχίζουν να προκύπτουν, με τα καλώδια χαλκού να αντικαθίστανται από καλώδια αλουμινίου, ώστε να σταματήσουν και οι κλοπές, που αποτέλεσαν μάστιγα το προηγούμενο διάστημα. Το αλουμίνιο δεν έχει την εμπορική αξία του χαλκού κι έτσι οι κλοπές περιορίζονται. Οι αντικαταστάσεις των καλωδίων ηλεκτροφωτισμού όχι μόνο στην περιφερειακή οδό, αλλά και σε κύριους άξονες της Θεσσαλονίκης (όπως η λεωφόρος Γεωργικής Σχολής), εντάσσονται σε εργολαβία προϋπολογισμού 500.000 ευρώ.
Επιτέλους έργα από το Σεπτέμβριο