Οι ειδικοί καταλήγουν ότι δεν έφταιγε το λάστιχο – Δεύτερο βίντεο δείχνει ότι ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του πολυτελούς αυτοκινήτου
από τη στιγμή που επιχείρησε να κάνει μια προσπέραση
Με 320χλμ./ώρα έτρεχε σύμφωνα με την έκθεση πραγματογνωμοσύνης η Πόρσε με οδηγό τον Γιώργο Βακάκη το μοιραίο βράδυ της 26ης Φεβρουαρίου όταν έπεσε εκτός ελέγχου πάνω στο αυτοκίνητο του Υπάτιου Πατμάνογλου σε παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας.
Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, τα στοιχεία της οποίας αποκαλύπτει το Έθνος, από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης το ντεπόζιτο του Χόντα, στο οποίο βρίσκονταν η σύζυγος του Υπάτιου και ο μόλις τριών ετών γιός τους, εξαϋλώθηκε τα καύσιμα σκορπίζονται στον αέρα, το μοτέρ εκτινάσσεται σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόβονται στη μέση.
Ο τραγικός απολογισμός είναι τέσσερις άνθρωποι νεκροί: Ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης, ο συνοδηγός του Ανδρέας Γεωργακόπουλος, η 33χρονη Αποστολία και 3χρονος Παύλος.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες από τη δικογραφία τα τέσσερα λάστιχα της Πόρσε ήταν σε καλή κατάσταση, δεν παρουσίασαν στοιχεία υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» καθώς τα πέλματά τους είχαν πάχος 6 χιλιοστά όταν το αποδεκτό από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά. Οι ειδικοί με βάση αξιόπιστες πηγές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα.
Αστυνομικές πηγές, την ίδια ώρα, επικαλούνται ένα δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας από το οποίο προκύπτει ότι το ρολόι για το δυστύχημα άρχισε να μετράει αντίστροφα όταν η Πόρσε επιχείρησε να κάνει προσπέραση σε ένα ΙΧ μάρκας Μερσεντές. Στο βίντεο διάρκειας 2,5 δευτερολέπτων φαίνεται το αριστερό λάστιχο να έρχεται σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της εθνικής οδού με αποτέλεσμα κατά την επαναφορά της Πόρσε να μην αντέξει την καταπόνηση και να αρχίσει να κλατάρει.
πρώτο θέμα