Δεν έχει γίνει ούτε ΕΔΕ
Η δασκάλα από την πλευρά της μιλώντας στο ΘΕΜΑ, είχε πει με αξιοθαύμαστη ψυχραιμία πως «τα παιδιά λένε ότι θέλουν»
εξηγώντας πως πρόκειται για αποκυήματα της φαντασίας τους και πως δεν θα έπρεπε να δώσουμε βάση
Στην Ελλάδα ζούμε, δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι διαφορετικό, αναφώνησαν οι γονείς των μαθητών σε δημοτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης όταν κατά τη διάρκεια της τελετής του καθιερωμένου αγιασμού για τη νέα σχολική χρονιά, παρατήρησαν ότι ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς, βρισκόταν και η δασκάλα των Αγγλικών που σύμφωνα με καταγγελίες άλλων γονέων, φίμωνε τους «άτακτους» μαθητές της πρώτης τάξης επειδή μιλούσαν εν ώρα μαθήματος.
Την απίστευτη αυτή υπόθεση είχαμε αποκαλύψει στο ΘΕΜΑ, στις αρχές του περασμένου Ιούλη, δημοσιεύοντας τις ανατριχιαστικές καταγγελίες των γονέων.
Τότε, σύμφωνα με όσα είχε ισχυριστεί μητέρα μιας μαθήτριας, η «δασκάλα έκλεισε το στόμα της κόρης της και ενός άλλου μαθητή με σελοτέιπ επειδή μιλούσαν στους διπλανούς τους. Τους είχε δώσει μάλιστα την ταινία και τους είπε να την κολλήσουν μόνοι τους, πράγμα που έγινε, με τους συμμαθητές τους να γελούν».
Σύμφωνα με το περιεχόμενο της καταγγελίας της μητέρας, η κόρη της δεν ανέφερε το συμβάν τη δεδομένη χρονική στιγμή.
«Το παραδέχτηκε μόλις σήμερα με ντροπή και κλάματα όταν τη ρώτησα αν είναι αλήθεια», αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο, που αν και έχει κατατεθεί εδώ και καιρό στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας δεν έχει γίνει ακόμα Ένορκη Διοικητική Εξέταση για να διαπιστωθεί η βασιμότητα των καταγγελιών και να αποδοθούν ευθύνες. Προφανώς, τόσο η διεύθυνση του σχολείου όσο και το υπουργείο Παιδείας έκριναν ότι ωσότου ολοκληρωθεί η έρευνα η δασκάλα μπορεί να συνεχίζει κανονικά να ασκεί τα καθήκοντα της, παρά τις έντονες αντιδράσεις των γονέων που βλέπουν τον εφιάλτη να ξαναζωντανεύει.
Στην αναφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του δημοτικού σχολείου προς τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφέρεται ότι το θέμα ανέκυψε λίγο πριν την καλοκαιρινή γιορτή του συλλόγου, στις 7/6/2017, όταν πλήθος καταγγελιών για συμπεριφορές που εκτιμώνται καταφανώς εκτός ορίων τους υποχρέωσαν να αναζητήσουν τους γονείς των μαθητών που θα κατέθεταν επωνύμως τα καταγγελλόμενα, μεταξύ των οποίων τα παρακάτω απαράδεκτα γεγονότα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρονται:
– Δύο περιπτώσεις προτροπής φίμωσης μαθητών με κολλητική ταινία (σελοτέιπ) που συνομιλούσαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
– Περίπτωση μαθητή που τιμωρήθηκε με στήριξη στο ένα μόνο πόδι και το πρόσωπο κοντά στον πίνακα.
– Περιπτώσεις όπου εκπαιδευτικό έργο μαθητών (τετράδια ή φωτοτυπίες) πετάχτηκαν στο πάτωμα ή καταστράφηκαν λόγω κακής απόδοσης.
– Τουλάχιστον δύο περιπτώσεις στις οποίες αγνοήθηκαν προφορικές και γραπτές γνωστοποιήσεις-γνωματεύσεις για μαθησιακές δυσκολίες μαθητών από γονείς που ζήτησαν εξειδικευμένη προσέγγιση και εισέπραξαν προκατάληψη, δυσπιστία, αδιαφορία ή ακόμη και ειρωνεία.
– Πολλές περιπτώσεις παιδιών που εκδήλωσαν φόβο και έντονη διάθεση αποφυγής των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος των αγγλικών. Το πρόβλημα μάλιστα παρουσιάζεται εντονότερο σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, οι οποίοι αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις αυξημένες απαιτήσεις του μαθήματος και να αντιμετωπίσουν την έκρυθμη συμπεριφορά της διδάσκουσας, ενώ προκλήθηκε έντονη ανησυχία για την επίπτωση που αυτό θα μπορούσε να έχει στην αποτελεσματικότητα πολυδάπανων θεραπειών που τα παιδιά παρακολουθούν.
Η δασκάλα από την πλευρά της μιλώντας στο ΘΕΜΑ, είχε πει με αξιοθαύμαστη ψυχραιμία πως «τα παιδιά λένε ότι θέλουν» εξηγώντας πως πρόκειται για αποκυήματα της φαντασίας τους και πως δεν θα έπρεπε να δώσουμε βάση…