Η συνεχής αύξηση του αριθμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα μας, θα δημιουργήσει ένα νέο επάγγελμα που αναμένεται να γνωρίσει μεγάλη ζήτηση τα επόμενα χρόνια.
Με ταχείς ρυθμούς επεκτείνεται η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας, με τους οδηγούς σιγά-σιγά να αποβάλλουν την οποία επιφυλακτικότητα διατηρούσαν σχετικά με τη νέα αυτή τεχνολογία αυτοκινήτων.
Όπως σημειώνει το carandmotor, η σταδιακή επέλαση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιβεβαιώνεται και από τη συνεχή επέκταση του δικτύου φόρτισης: Από 58 ήταν το 2019 τα σημεία φόρτισης, σήμερα το δίκτυο αριθμεί 1.200, ενώ έως το 2025 αναμένεται να φτάσει τα 12.000 και μέχρι το 2030 τα 25.000, όπως επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, μιλώντας σε ημερίδα της Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων και Μοτοποδηλάτων Ελλάδας, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της 86ης ΔΕΘ.
Σχολική Ψυχολογία
Πρόσθεσε δε ότι προετοιμάζεται ταχέως το νομοθετικό πλαίσιο για την τεχνική υποστήριξη των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, κάνοντας λόγο για θέσπιση όρων και προϋποθέσεων για τη λειτουργία συνεργείων που αναλαμβάνουν εργασίες επισκευής και συντήρησης σε οχήματα υψηλής τάσης.
Ο υφυπουργός ανέφερε ότι η συνεχής επέκταση της ηλεκτροκίνησης θα οδηγήσει στη δημιουργία του επαγγέλματος των τεχνιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, «μία νέα επαγγελματική κατηγορία με σπουδαίες προοπτικές απασχόλησης στο μέλλον». Διαμήνυσε δε ότι σύντομα θα υπάρξει νομοθετική ρύθμιση με υπουργική απόφαση, στο πλαίσιο της οποίας θα οριστούν οι προϋποθέσεις για την πιστοποίηση των τεχνικών ηλεκτροκίνησης. Επικαλούμενος τα στοιχεία που διατηρεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο Μιχάλης Παπαδόπουλος ανέφερε ότι από τις 404 ταξινομήσεις ηλεκτρικών το 2019, το 2021 αυξήθηκαν σε 3.594, ενώ φέτος-και μέχρι τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου-καταγράφηκαν 2.992 νέες ταξινομήσεις.
«Με αυτόν τον ρυθμό, πιθανότητα και το 2022 θα κλείσει με αύξηση των ταξινομήσεων στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, που ήδη στο σύνολό τους ανέρχονται σε 8.790». τόνισε ο Μιχάλης Παπαδόπουλος, προσθέτοντας ότι σε αυτό τον αριθμό προστίθεται και ένας στόλος περισσότερων από 100.000 κάθε είδους υβριδικών οχημάτων».
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα έχουν οι δήμοι και οι περιφέρειες της χώρας, μέσω των ΣΒΑΚ (Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας), προγραμμάτων χωροθέτησης δημοσίως προσβάσιμων σημείων επαναφόρτισης και στάθμευσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
One comment
Pingback: Το νέο επάγγελμα που θα εκτοξευτεί τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα - Μακεδονία