Η Hellenic Train δεν αποζημιώνει τους εργαζόμενους στο κυλικείο των Τεμπών, επικαλούμενη την έλλειψη εισιτηρίου.
Οι οικογένειες των εργαζομένων στο κυλικείο της επιβατικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη, οι οποίοι σκοτώθηκαν στο πρόσφατο δυστύχημα, δεν έχουν λάβει ακόμη την προκαταβολή αποζημίωσης ύψους 43.000 ευρώ από την Hellenic Train. Αυτό αποκάλυψε η δικηγόρος τους, Μαρία Χατζηκωνσταντίνου, τονίζοντας ότι οι εργαζόμενοι αυτοί δεν ήταν υπάλληλοι της Hellenic Train, αλλά της συνεργαζόμενης εταιρείας catering. Σύμφωνα με την Hellenic Train, οι εργαζόμενοι αυτοί θεωρούνται επιβάτες και, παρόλο που οι συγγενείς τους δικαιούνται αποζημίωση, δεν έχουν την αντίστοιχη αποζημίωση επειδή δεν είχαν εισιτήριο. Το γεγονός ότι υπάρχουν συγγενείς θυμάτων, οι οποίοι ήταν επιβαίνοντες στην αμαξοστοιχία, και δεν έχουν λάβει καμία αποζημίωση λόγω του ότι δεν είχαν εισιτήριο, είναι απαράδεκτο.
Η κ. Χατζηκωνσταντίνου σημείωσε ότι οι οικογένειες στέλνουν εξώδικα εδώ και δύο χρόνια, τα οποία έχουν κοινοποιηθεί και στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).
«Έχουμε προχωρήσει σε εξώδικα. Έχουμε παλέψει για δύο χρόνια με τα εξώδικα και τα έχουμε γνωστοποιήσει και στη ΡΑΣ», τόνισε η δικηγόρος. Επιπλέον, υπογράμμισε ότι οι εργαζόμενοι δεν ανήκαν στη Hellenic Train αλλά είχαν συμβάσεις με την εταιρεία catering που έχει αναλάβει το κυλικείο, προσθέτοντας πως αφορά δύο άτομα που απανθρακώθηκαν.
Η κ. Χατζηκωνσταντίνου επισήμανε την παραβίαση του ευρωπαϊκού κανονισμού, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορεί να δίνεται επιλεκτικά αποζημίωση. Σχολιάζοντας τις αποκαλύψεις για παράνομο φορτίο στην εμπορική αμαξοστοιχία, ανέφερε ότι οι συγγενείς των θυμάτων είχαν επισημάνει αυτό το ζήτημα από την αρχή και οι αμφισβητήσεις τους είχαν απορριφθεί ως αβάσιμες. Από την πλευρά τους, οι συγγενείς των θυμάτων, οι δικηγόροι και οι τεχνικοί σύμβουλοι έχουν καταβάλει πολλές προσπάθειες, και, μετά από δύο χρόνια, το αυτονόητο έχει πλέον αποδειχθεί. «Η Hellenic Train έπρεπε να είχε δώσει τα αποδεικτικά στοιχεία από την αρχή», δήλωσε η κ. Χατζηκωνσταντίνου.
Πηγή: in.gr