Δεν υπάρχουν λόγια για να εξηγήσει κανείς αυτή την ξαφνική εμμονή που έχει πιάσει ορισμένες εταιρείες να αφαιρέσουν οτιδήποτε παραπέμπει σε χριστιανισμό και Ορθοδοξία…
Όχι μόνο η Lidl αλλά και η Danone, η Carrefour και η Nestle έσβησαν τους σταυρούς από την εκκλησία της Σαντορίνης.
Μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε με την εταιρεία Lidl, η οποία τελικά αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη που έσβησε τους σταυρούς από τις φωτογραφίες των Εκκλησιών της Σαντορίνης για την προώθηση των πωλήσεων και άλλες εταιρείες φαίνεται πως χρησιμοποιούν την ίδια λογική, όπως ΜΕΒΓΑΛ, Danone, Carrefour και Nestle, που επίσης έσβησαν τους σταυρούς από τα ελληνικά γιαούρτια που πουλάνε.Η απάντηση της ΜΕΒΓΑΛ
Τη μη σκόπιμη αφαίρεσή του αποδεικνύει το γεγονός ότι σε όλες μας τις συσκευασίες υπάρχει η ελληνική σημαία, εξηγεί η γαλακτοβιομηχανία
Διευκρινίσεις σχετικά με το ζήτημα που έχει προκύψει για τις συσκευασίες προϊόντων της, οι οποίες κυκλοφορούν στο εξωτερικό από το 2012, με τη μη ύπαρξη σταυρού στη μακέτα, δίνει με σημερινή ανακοίνωσή της η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ, επισημαίνοντας ότι θα προχωρήσει στον ανασχεδιασμό τους.
«Οι απεικονίσεις που εμφανίζονται στα προϊόντα μας είναι καθαρά γραφιστικές και όχι φωτογραφικές, δεν έχει γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση με βάση θρησκευτικά κριτήρια, παρά πρόκειται για καλλιτεχνική οπτική, χωρίς καμία θρησκευτική αναφορά», αναφέρει η βιομηχανία.
Και εξηγεί: «Τη μη σκόπιμη αφαίρεση του σταυρού αποδεικνύει το γεγονός ότι σε περίοπτη θέση, σε όλες μας τις συσκευασίες, υπάρχει η ελληνική σημαία, της οποίας ο σταυρός αποτελεί αναπόσπαστο σύμβολο!».
Η ΜΕΒΓΑΛ, συνεχίζει η εταιρεία, «είναι μία ελληνική εταιρεία, που υποστηρίζει το Χριστιανισμό και την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία -και αυτό αποδεικνύεται από πολλές επιλογές της στα 67 χρόνια της ιστορίας της- και παράλληλα σέβεται όλες τις θρησκείες και δεν παρεμβαίνει σε θέματα που αφορούν θρησκευτικές πεποιθήσεις».
«Παρ’ όλα αυτά, κατανοούμε και είμαστε απόλυτα ευαισθητοποιημένοι απέναντι στο θέμα που έχει προκύψει και κατά συνέπεια θα προχωρήσουμε σε ανασχεδιασμό όλων των επίμαχων συσκευασιών», καταλήγει η ανακοίνωση της γαλακτοβιομηχανίας.