O τουρισμός πολυτελείας και το επιτυχημένο project, ύψους επένδυσης 100 εκατ. ευρώ, της Dolphin Capital με το Aman Zoe στην Αργολίδα
Ο τουρισμός πολυτελείας έχει παρόν αλλά μπορεί να έχει και πολύ μέλλον στην Ελλάδα, από τη στιγμή που υπάρχουν επιχειρηματίες, άτομα του διεθνούς jet set, που διαθέτουν από 4.000 μέχρι και 25.000 ευρώ τη βραδιά, για να μείνουν σε μία από τις βίλες του Aman Zoe, του απολύτως exclusive resort που δημιούργησε η Dolphin Capital Partners με όχημα την AMAN στην Αργολίδα.
Τα παραπάνω τόνισε η κ. Κατερίνα Κατώπη, διευθύντρια πωλήσεων και marketing της Dolphin Capital Partners, απο το βήμα του τουριστικού συνεδρίου που διοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη τα πέντε Διμερή Εμπορικά Επιμελητήρια.
Το 30% των φιλοξενουμένων του Aman Zoe, πηγαίνουν στο συγκρότημα με ελικόπτερο ενώ είναι πρόθυμοι να διαθέσουν – όσοι μένουν στο ξενοδοχείο- 1.273 ευρώ τη διανυκτέρευση, για να απολαύσουν τις ιδιαίτερες συνθηκες και υπηρεσίες που προσφέρει το brand name «AMAN» και, πάνω απ΄ όλα, την ιδιωτικότητα.
Στο Aman Zoe, στο ξενοδοχειακό συγκρότημα που μάλιστα άνοιξε σήμερα για τη σεζόν, επενδύθηκαν 100 εκατομμύρια. Με μία τέτοιου ύψους επένδυση, το ξενοδοχείο διαθέτει μόλις 38 δωμάτια, αλλά πάρα πολλά συνοδευτικά «συν» και μεγάλες εκτάσεις πρασίνου. Εκτός από το ξενοδοχείο κατασκευάστηκαν και βίλες που διαθέτουν από 4 μέχρι 9 υπνοδωμάτια και οι οποίες διατέθηκαν προς πώληση. Το Aman Zoe προτιμούν για τις διακοπές τους Ελβετοί, Άγγλοι, Ελληνοαμερικανοί, Καναδοί, Γάλλοι, κάποιοι εκ των οποίων επιλέγουν ακόμα και την αγορά κατοικίας (μίας από τις πολλές που διατηρούν στον πλανήτη) στο εν λόγω συγκρότημα.
Όπως είπε η κ. Κατώπη, μέχρι σήμερα η Dolphin Capital έχει επενδύσει σε οκτώ projects στην Ελλάδα, στα νότια της χώρας και σε νησιά όπως επίσης σε Τουρκία, Κύπρο, Κροατία, Δομινικανή Δημοκρατία και σε ιδιωτικό νησί στον Παναμά, ενώ δεν έχει μελετήσει επένδυση σε περιοχή της βόρειας Ελλάδας.
Αυτό το οποίο η κ. Κατώπη θεωρεί ως σημαντικότερο για την ανάπτυξη την προσέλκυση τουριστών υψηλών εισοδημάτων, είναι η δραστηριοποίηση στην Ελλάδα διεθνών brand names που συνδέονται με τον πλέον ποιοτικό τουρισμό για τους πλέον απαιτητικούς επισκέπτες. Οι τουρίστες αυτοί, θα επιστρέφουν στη χώρα, καθώς πρώτα από όλα επιλέγουν brands και τις υπηρεσίες που αυτά εγγυώνται.
25.000 ευρώ για ένα βράδυ σε resort!