Η βραδιά του Super Βowl είναι ένα από τα πιο σημαντικά τηλεοπτικά γεγονότα του πλανήτη.
Ο τελικός τους αμερικανικού ποδοσφαίρου έχει καθιερωθεί εδώ και δεκαετίες ως το θέαμα που παρακολουθούν ταυτόχρονα δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές. Για την ακρίβεια, τον αγώνα της Κυριακής παρακολούθησαν 102 εκατομμύρια τηλεθεατές, καθιστώντας τον τελικό του Super Bowl φέτος τον δέκατο δημοφιλέστερο στην ιστορία του θεσμού.
Η επιτυχία του Super Βowl τηλεοπτικά συνίσταται στο γεγονός πως ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός, όπως ο τελικός του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, «παντρεύεται» με ένα μουσικό υπερθέαμα που προβάλλεται στο ημίχρονο του αγώνα. Η εμφάνιση των Shakira και Jennifer Lopez πριν δύο μέρες για παράδειγμα, έπεισε και τους πιο αδαής από ποδόσφαιρο να γυρίσουν το κανάλι στον μεγάλο τελικό του Superbowl. Κάπως έτσι, οι μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου πληρώνουν αμύθητα ποσά για να πάρουν λίγο από τον τηλεοπτικό χρόνο, όσο προβάλλεται ο τελικός του Super Bowl. Κάθε χρόνο, με αφορμή το αθλητικό γεγονός, κάνουν πρεμιέρα ορισμένες από τις πιο καλοδουλεμένες, ακριβές και επιτυχημένες διαφημίσεις στον πλανήτη. Δημοσιεύματα θέλουν το κόστος ενός διαφημιστικού μόλις 30 δευτερολέπτων να στοιχίζει στον διαφημιζόμενο κατά μέσο όρο, 5,6 εκατ. δολάρια.
Τέσσερις ελληνικές λέξεις για τα μάτια 100 εκατ. θεατών στο Super Bowl
Ανάμεσα στα σποτ που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια του Superbowl, υπήρξε και ένα μιας αμερικανικής ασφαλιστικής εταιρίας. «Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη» ακούγεται η αφηγητής να λέει, περιγράφοντας τέσσερις ελληνικές λέξεις στο αμερικανικό τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθούσε το Superbowl. Η ελληνική λέξη φιλία είναι η πρώτη που εμφανίζεται στο διαφημιστικό για το SuperBowl
Δυο έφηβες κοπέλες ξαπλωμένες στο πάτωμα, χαμογελούν και συμβολίζουν την πρώτη λέξη, τη «φιλία», που εμφανίζεται στις οθόνες του Super Bowl με ελληνικούς χαρακτήρες, αλλά και στη φωνητική της εκδοχή ώστε να μπορεί να την προφέρει κάποιος Αμερικανός.
Στοργή είναι η δεύτερη λέξη που αποδίδουν στο διαφημιστικό του SuperBowl, στις 4 εκφάνσεις της αγάπης
Μετά τη φιλία, ακολουθεί η στοργή, το συναίσθημα αγάπης που νιώθει κανείς για τους παππούδες του ή τον αδερφό του, όπως εξηγεί η αφηγητής, την ώρα που εικόνες ανθρώπων τρίτης ηλικίας και μικρών παιδιών που παίζουν στην παραλία προβάλλονται στην οθόνη.
Η τρίτη εκδοχή της αγάπης είναι σύμφωνα με το διαφημιστικό ο έρωτας. Η ακατανίκητη ορμή που νιώθει κανείς να πει «σ’ αγαπώ», ακούγεται στο σποτάκι σε μια… πεζή η αλήθεια απόδοση της τραγικής περιγραφής του Σοφοκλή. Για το τέλος, το διαφημιστικό που έκανε πρεμιέρα στο Superbowl κράτησε την αγάπη. «Η τέταρτη όμως έκφραση της αγάπης, είναι διαφορετική. Είναι η πιο θαυμαστή. Γιατί είναι εκείνη που μας παρακινεί να δράσουμε από αγάπη» ακούγεται στο σποτ. «Θέλει κουράγιο, θυσίες, δύναμη» ακούγεται, την ώρα που απλοί καθημερινοί άνθρωποι παλεύουν να ζήσουν, να βοηθήσουν, να αγαπήσουν τους άλλους γύρω τους.
https://www.youtube.com/watch?v=-3LTR32dMgI
Πηγή: iefimerida.gr