Σε συστηµατικό αποκλεισμό των προϊόντων που διακινούνται µέσω Οµάδων Παραγωγών από τις προθήκες µαναβικής των καταστηµάτων τους επιµένουν εδώ και καιρό οι διευθύνσεις των µεγάλων αλυσίδων λιανικής, πολιτική η οποία ενισχύεται το τελευταίο διάστηµα, µε αφορµή τις αγωνίες που έχει σπείρει στην αγορά η υπόθεση Μαρινόπουλου, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα Agrenda
Οι πληροφορίες της Agrenda θέλουν τα µεγάλα σούπερ µάρκετ να κινούνται συστηµατικά στη γραµµή του αποκλεισµού των οργανωµένων παραγωγών και την ίδια στιγµή να προσπαθούν να αποσπάσουν καλούς καλλιεργητές από τις οµάδες. Έτσι, την ώρα που αρνούνται πεισµατικά να παραλάβουν προϊόντα (κυρίως µαναβική) από αγρότες που διακινούν τα προϊόντα τους µέσω των οργανώσεων (δηλαδή µε ΑΦΜ και τιµολόγιο συνεταιρισµού ή Οµάδας) την ίδια στιγµή φλερτάρουν συστηµατικά µε καλούς παραγωγούς, οι οποίοι είναι σε Οµάδες, κάνοντας προτάσεις για συνεργασία, µε µόνη προϋπόθεση ότι θα παραδίδουν τα προϊόντα µε δικό τους τιµολόγιο (όχι της Οµάδας).