Πολλές φορές μπορεί κάποιος να την ‘’πατήσει’’ με μία λάθος αγορά και να πει δεν ξαναπάω σε κάποιο κατάστημα για διάφορους λόγους
Ο καταναλωτής ή πελάτης δεν είναι πως πάντα έχει δίκιο, όμως όταν δεν το βρίσκει τι κάνει; Περίπτωση σημερινή, όπου μια νεαρή μαμά πήγε να αγοράσει σε κατάστημα υποδημάτων ένα ζευγάρι παπούτσια για το παιδί της. Όχι ένα ακριβό μαγαζί, ούτε και τα λεφτά ήταν πολλά. Σε περίοδο κρίσης όμως κοιτάζει ο καθένας πώς να βολευτεί και να δώσει λιγότερα, οπότε θεώρησε ότι πηγαίνοντας στο συγκεκριμένο κατάστημα θα έπαιρνε κάτι οικονομικό για να βολευτεί για λίγο καιρό το παιδί. Με το που γύρισε όμως στο σπίτι διαπίστωσε ότι όλο το πάνω μέρος ήταν ξηλωμένο!
Άμεσα ξαναπήγε στο κατάστημα για να τα επιστρέψει. Δείχνοντας τους το παπούτσι, είπαν ότι θα έπρεπε να το στείλουν στην εταιρία για κόλλημα ή γάζωμα και πως δεν μπορούσαν να της δώσουν άλλο ζευγάρι! Όλα αυτά σε διάστημα μισής ώρας… Δεν φορέθηκε για να ξηλωθεί την επομένη ή μετά από κάποιες μέρες…
Προσοχή λοιπόν, επειδή όπως λέει και η λαϊκή παροιμία, η φτήνια τρώει τον παρά και τα… τύπου πολυκαταστήματα που έχουν ανοίξει γύρω από την πόλη των Γιαννιτσών δεν έχουν την καλύτερη ποιότητα, ας φροντίσουμε να κάνουμε σωστή επιλογή και ορθές αγορές, για να μη μένουμε με τα… παπούτσια στο χέρι!