Τι συμβαίνει όμως και οι γυναίκες το έριξαν στα ταξίδια εν μέσω κρίσης;
Η απάντηση κρύβεται σε μία μόδα που έχει κατακλύσει το Facebook εδώ και λίγα χρόνια! Πρόκειται για καλό σκοπό!
Φέτος ‘’παίζεται’’ πάλι ένα παιχνίδι ‘’κατά του Καρκίνου του Μαστού’’.
Ανά έτος δημιουργείται μια ιδέα, όπως τα εκατοστά του παπουτσιού μας ή το χρώμα του σουτιέν μας…
Φέτος η ιδέα είναι και πάλι – είχε βγει και το 2013 – να ορίσουμε μια πόλη-στόχο ταξιδιού σύμφωνα με τον μήνα που γεννηθήκαμε και η ημερομηνία γέννησης θα είναι οι μέρες που θέλετε να ταξιδέψετε. Οπότε στην κατάστασή σας θα μπορούσε να γράφει π.χ. «Θα ταξιδέψω για 21 μέρες στο Λονδίνο!» (21 Φεβρουαρίου) Ιανουάριος – Μεξικό Φεβρουάριος – Λονδίνο Μάρτιος – Μαϊάμι Απρίλιος – Δομινικανή Δημοκρατία Μάιος – Γαλλία Ιούνιος – Αγία Πετρούπολη Ιούλιος – Κροατία Αύγουστος – Γερμανία Σεπτέμβρης – Νέα Υόρκη Οκτώβριος – Άμστερνταμ Νοέμβρης – Λας Βέγκας Δεκέμβριος – Αλάσκα Μην απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα…
Έτσι προκύπτει η τάση ή meme που στόχο έχει να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού και την έγκαιρη διάγνωσή του. Γι’ αυτό και η συγκεκριμένη μόδα ξεκίνησε από το εξωτερικό τον Οκτώβριο που είναι παγκοσμίως ο μήνας που έχει θεσμοθετηθεί ως «Μήνας Πρόληψης και Ενημέρωσης για τον καρκίνο του στήθους», αλλά η υπενθύμιση γίνεται όλο το χρόνο…