Ο πρώην νομάρχης Θεσσαλονίκης αποκάλυψε στην εκπομπή των Γ. Κακούση και Δ. Πετρόπουλου για την αμοιβή του «Η πορεία του Παναγιώτη Ψωμιάδη απέδειξε πως ό,τι κάνω, το κάνω γιατί το αγαπώ. Κανένα τίμημα δεν υπήρχε. Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για να βγω στο προσκήνιο. Κάποια ψιλοέξοδα μου κάλυψαν, γύρω στα 500 ευρώ. Αν με ενδιέφερε το τίμημα, σήμερα δεν είχα ένα τεράστιο οικονομικό πρόβλημα όπως ο ελληνικός λαός , ούτε θα πουλούσα το μοναδικό σπίτι της κόρης μου για να μπορέσω να πληρώσω τις υποχρεώσεις και τις τράπεζες».
«Τίμημα δεν υπήρχε και ούτε στο μέλλον θα υπάρχει. Ό,τι αγαπώ και γουστάρω κάνω. Είμαι αυθεντικός και αληθινός, είμαι όπως με γέννησε η μάνα μου», πρόσθεσε.
«Ποτέ δεν ήμουν θιασώτης ενός ευκαιριακού συγχρόνου τσίρκου. Ξαναντυθήκα πριν από 20 χρόνια Ζορό. Από τη φύση μου είμαι αληθινός και αυθεντικός. Δεν είμαι δήθεν, δεν φόρεσα ποτέ τη μάσκα της σοβαροφάνειας» σημείωσε. Εξάλλου, είπε, «Δεν πήγα σε κανένα μπορντέλο να κάνω τη μαντάμ. Ο Ζορό ήταν προστάτης των φτωχών και των αδυνάτων. Δέχθηκα μια πρόταση-πρόσκληση από το γραφείο που διαφημίζει τα Jumbo και από εκεί και πέρα έπειτα από κάποιες συζητήσεις και αλλαγές που κάναμε στο σενάριο, διότι κάποια πράγματα δεν με κάλυπταν, ξεκινήσαμε».
Σε ανακοίνωση τους τα Jumbo επισημαίνουν «τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή της αποκριάς. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας. Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στο παρελθόν. Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής.
Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το
συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο. Με στόχο ωστόσο, την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα».
Να σημειωθεί ότι την απόσυρση της διαφήμισης είχε ζητήσει η ΝΔ.
newsbomb – gazzetta