Monday, 23 December, 2024

Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, τάξη ένταξης για τα προσφυγόπουλα

Στόχος των Τάξεων Υποδοχής  είναι η ισότιμη ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, δημοσιεύτηκε η εγκύκλιος για την ίδρυση και λειτουργία νέων Τάξεων Υποδοχής σε επιπλέον 93 Δημοτικά Σχολεία για τη τρέχουσα σχολική χρονιά 2018-2019 της ένταξης των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (αλλοδαπούς, παλιννοστούντες, ρομά, μουσουλμανόπαιδες) στο ελληνικό σχολείο με κύριο αντικείμενο την εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας, αλλά και τη διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα, ώστε να διευκολύνεται η προσαρμογή και παραμονή τους στο γενικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Στόχος είναι η ισότιμη ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα μέσω της λειτουργίας υποστηρικτικών δράσεων για τη βελτίωση της μαθησιακής επίδοσης, όπως ιδίως η λειτουργία τάξεων υποδοχής. Στις τάξεις φοιτούν μαθητές με ελάχιστη ή μηδενική γνώση της ελληνικής γλώσσας. Ο μικρότερος αριθμός μαθητών/τριών με τον οποίο δημιουργούνται  ΖΕΠ είναι 7 και ο μεγαλύτερος αριθμός 17.

Σε κάθε Τάξη Υποδοχής δύνανται να συμμετέχουν μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι σε διαφορετικές τάξεις της ίδιας βαθμίδας.

Στην Πέλλα και πιο συγκεκριμένα στα Γιαννιτσά επιλέχτηκε το 3ο Δημοτικό Σχολείο που θα φιλοξενήσει τάξη υποδοχής ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.

Άγνωστο ακόμη το αν θα συγκεντρωθούν οι ασυνόδευτοι ανήλικοι πρόσφυγες από όλα τα σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια, στο 3ο Δημοτικό ή αφορά μόνο άλλες κατηγορίες, όπως Ρομά, κ.α. Αναμένεται όμως να γίνει η μεταφορά τους στο σχολείο, διότι εφόσον δε γνωρίζουν καλά καλά τα βασικά της ελληνικής γλώσσας, δεν είναι δυνατόν να φοιτούν στη Δευτεροβάθμια!

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου