Στο στόχαστρο των ιταλικών αντιμονοπωλιακών αρχών βρέθηκαν η Apple και η Samsung, στις οποίες επιβλήθηκε πρόστιμο των 5 εκατομμυρίων ευρώ στην κάθε μία
καθώς χρησιμοποίησαν ενημερώσεις λογισμικού για να επιβραδύνουν τα κινητά τηλέφωνα των χρηστών. Ειδικότερα, ιταλικές ομάδες καταναλωτών κατήγγειλαν ότι οι ενημερώσεις λογισμικού για κινητά τηλέφωνα μείωσαν τη λειτουργικότητα των συσκευών και σχεδιάστηκαν για να ωθήσουν τους πελάτες να αγοράσουν νέα τηλέφωνα. Σημειώνεται πως η Apple δέχτηκε επιπρόσθετο πρόστιμο 5 εκατομμυρίων ευρώ, επειδή δεν έδωσε στους πελάτες σαφείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο συντήρησης ή τελικής αντικατάστασης των μπαταριών της συσκευής τους.
Ιταλικές ομάδες καταναλωτών κατήγγειλαν ότι οι ενημερώσεις λογισμικού για κινητά τηλέφωνα μείωσαν τη λειτουργικότητα των συσκευών και σχεδιάστηκαν για να ωθήσουν τους πελάτες να αγοράσουν νέα τηλέφωνα. Το αντιμονοπωλιακό σώμα δήλωσε, όπως μεταδίδει το newmoney, gr, ότι ορισμένες ενημερώσεις λογισμικού της Apple και της Samsung “είχαν προκαλέσει σοβαρές δυσλειτουργίες και μείωσαν σημαντικά τις επιδόσεις (σ.σ των συσκευών), επιταχύνοντας έτσι τη διαδικασία αντικατάστασής τους”. Πρόσθεσε επίσης ότι οι δύο εταιρείες δεν είχαν παράσχει επαρκείς πληροφορίες στους πελάτες σχετικά με τις επιπτώσεις του νέου λογισμικού “ή οποιοδήποτε μέσο αποκατάστασης της αρχικής λειτουργικότητας των προϊόντων”. Η Apple αναγνώρισε πέρυσι ότι το λογισμικό των iPhones είχε ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση ορισμένων τηλεφώνων με προβλήματα μπαταρίας, αλλά αρνήθηκε ότι είχε ποτέ κάνει κάτι για να μειώσει σκόπιμα τη ζωή ενός προϊόντος. Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη για τις ενέργειές της και μείωσε το κόστος αντικατάστασης μπαταριών. Ανέφερε επίσης ότι θα αλλάξει το λογισμικό της για καταλάβουν οι χρήστες εάν οι μπαταρίες του τηλεφώνου τους λειτουργούν καλά.
tilestwra.com